Direktlänk till inlägg 8 april 2010

Never-ending story.

Av Hon som tittade in - 8 april 2010 15:54

Allt detta kaos.

Det ska pratas idag, men jag får såklart inte vara med - men jag kommer garanterat diskuteras och jag kommer nog få skulden för det mesta.

Fine by me! (Nej, inte riktigt kanske.) Men snälla låt mig slippa se alla dessa människor som inte har vett nog att bete sig igen. Jag klarar mig åh så mycket bättre utan dessa varelser faktiskt.


Jag har en fin familj (även om vi har våra duster), och jag har fina vänner.

Mycket fina vänner. Närmare bestämt dom allra bästa!

Jag vet att dom alltid finns där även om vi inte pratar eller ses så ofta.


Nu ska jag ta mig en liten tur till mamma innan det blir filmtittande hos min brors flickvän.

Vi ska se "I taket lyser stjärnorna" och jag kommer antagligen gråta som en tok. Det gjorde jag iaf när jag såg den första gången.


Jag tror bestämt jag är lite sugen på fruktsallad också.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hon som tittade in - 9 december 2011 17:48

Det är läskigt att släppa in nya människor i sitt liv. Det tycker då jag iallafall. Jag är nog lite rädd för vad dom har för avsikter, vad dom är ute efter liksom. Det där med tur när det kommer till nya vänner/nya vad-man-nu-ska-kalla-dom, det har j...

...

Av Hon som tittade in - 25 juni 2011 03:14

Jag hade något jag ville få sagt, men det var säkert inget viktigt. ...

Av Hon som tittade in - 20 juni 2011 00:05

I know you've been burned But every fire is a lesson learned   Med det i tanken kanske jag borde försöka.... Försöka vad? Förstå? Förstå vad?   Allt känns som en enda röra och i den röran sitter jag fast.   I'll give it a try. (Som dom ...

Av Hon som tittade in - 8 maj 2011 22:53

Tidigare ikväll satt jag med ett papper framför mig. Jag skulle svara på några punkter varav den ena var att berätta vad jag tror att andra tycker är typiskt med mig. Jag berättade om frågeställningen för min far för jag hade lite problem med att sva...

Av Hon som tittade in - 11 mars 2011 23:45

Jag sitter här i min soffa en helt vanlig fredagskväll och hade något jag ville dela med mig av, men så fort jag loggat in och klickat på "skapa inlägg" var allt som bortblåst. Jag tror det hade att göra med att saker känns annorlunda. Att jag t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Har du läst min blogg mer än en gång?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards