Direktlänk till inlägg 9 april 2010

Man kan inte baka kaka utan mycket deg.

Av Hon som tittade in - 9 april 2010 11:29

Har varit hos tandläkaren idag igen. Tredje gången på åtta dagar. Och så har jag hunnit med ett besök på vanliga akuten under dom dagarna också.

Allt för den där jäkla käken.

Men dom var snälla nog att inte ta betalt för dagens besök, så nu steg den mottagningen i mina ögon så jag kan till och med tänka mig att gå tillbaka dit i framtiden.

På måndag ska jag äntligen få komma till käkkirurgen och förhoppningsvis får jag veta vad som är fel och så får jag hjälp så det slutar göra så förbaskat ont.

Blev ordinerad att inte tugga något alls, har fått feber ett par gånger efter mat-tuggande, så nu blir det enbart flytande föda. Och Citodon+Alvedon.

Jag trodde det var bättre att ta Citodon+Ibuprofen eftersom det redan är paracetamol i Citodon, men hon sa Alvedon och jag antar att hon vet vad hon pratar om.

Slipper iaf Diklofenak och tur är väl det, annars hade väl magen gått sönder helt och det räcker med min älskade (HAHA) käke.


Hade en mycket trevlig kväll med min brors flickvän igår.

Vi hann med att se både "I taket lyser stjärnorna" och "Borta bäst, hemma värst".

Jag grät inte lika mycket som första gången jag såg filmen, men massa tårar rann. Blev en hel massa skratt till den andra filmen så det jämnade ut sig.


Jag tror inte riktigt att min brors flickvän förstår hur mycket hon betyder för mig. Jag är ganska säker på att hon vet att jag tycker om henne, men inte hur mycket.

(Eftersom att jag vet att hon läser här hoppas jag hon tar åt sig så mycket det bara går.)

Du betyder SÅÅÅÅ mycket för mig och jag är SÅÅÅÅ glad över att min bror "valt" dig så att du är en del av vår familj.

Vad skulle jag ha gjort utan dig?


Nog med kärleksförklaringar.. Höhö..

Nu ska jag försöka sova en liten stund. Blev bara tre timmars sömn inatt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hon som tittade in - 9 december 2011 17:48

Det är läskigt att släppa in nya människor i sitt liv. Det tycker då jag iallafall. Jag är nog lite rädd för vad dom har för avsikter, vad dom är ute efter liksom. Det där med tur när det kommer till nya vänner/nya vad-man-nu-ska-kalla-dom, det har j...

...

Av Hon som tittade in - 25 juni 2011 03:14

Jag hade något jag ville få sagt, men det var säkert inget viktigt. ...

Av Hon som tittade in - 20 juni 2011 00:05

I know you've been burned But every fire is a lesson learned   Med det i tanken kanske jag borde försöka.... Försöka vad? Förstå? Förstå vad?   Allt känns som en enda röra och i den röran sitter jag fast.   I'll give it a try. (Som dom ...

Av Hon som tittade in - 8 maj 2011 22:53

Tidigare ikväll satt jag med ett papper framför mig. Jag skulle svara på några punkter varav den ena var att berätta vad jag tror att andra tycker är typiskt med mig. Jag berättade om frågeställningen för min far för jag hade lite problem med att sva...

Av Hon som tittade in - 11 mars 2011 23:45

Jag sitter här i min soffa en helt vanlig fredagskväll och hade något jag ville dela med mig av, men så fort jag loggat in och klickat på "skapa inlägg" var allt som bortblåst. Jag tror det hade att göra med att saker känns annorlunda. Att jag t...

Skapa flashcards