Direktlänk till inlägg 9 april 2010

"Hej, det är jag som är Mållgan"?

Av Hon som tittade in - 9 april 2010 22:54

Ikväll är det verkligen inte mycket med mig.

Har ischias i armen och en låsning endera i bröstryggen eller också i bröstkorgen, säkert den som är orsak till ajaj i armen.

Käken känns sådär efter en massa (4 tabletter fördelat under dagen) Citodon.


Har fått i mig två Activia(stavning?)yoghurtar och ungefär två liter saft idag.

Så lite föda med mängden Citodon har resulterat i handskakningar, illamående och snurrighet.


Har nu placerat ändan i sängen och inväntar lite sömn. Känner mig helt slut trots ett par timmars sömn i eftermiddag.

Under min lilla tupplur (var kommer ordet "tupplur" från egentligen?) drömde jag om saknade människor och att sladden till modemet gick sönder, sladden gick liksom av och fastnade i USB-porten (hemska tanke!).


Blev väckt av att det ringde precis när min bror som bäst höll på att dra sladdar ur datorn.

Pratades vid i ca. 1h 48min. Det kom fram att The Drama Queen Nummer Ett inte vet att vi fortfarande pratar för då skulle helvetet braka loss (som att det inte redan gjort det?).


Jag tror jag måste känna efter och verkligen tänka över om det här är värt det.

Ännu en hemlig relation (om än bara vänskap).

Är det meningen att jag ska vara var och varannan persons "Mållgan"?

Det dröjer väl inte innan jag blir osynlig på riktigt om det fortsätter så här.

Klart att det är kul att få höra "jag tycker jättebra om dig, du är en jättesnäll tjej med jättefin personlighet och bla..bla..bla..", men kanske inte lika kul att personen sen inte kan stå för sina åsikter om mig.


Jag vet att det skulle ställa till en massa problem om det kom fram att vi pratar som vi gör och jag vill självklart inte ha mer bråk, men på min sida av det hela så känner jag inte av bråket så mycket eftersom bråkmakarna inte pratar med mig direkt.

Tyvärr så känner hon av det hela desto mer, hon har redan tappat kontakten med en av människorna som ingår i fancluben till The Drama Queen Nummer Ett efter att det kom fram att vi pratat och setts.


Jag måste seriöst vara en helt horribel människa när folk försvinner bara för att jag finns..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hon som tittade in - 9 december 2011 17:48

Det är läskigt att släppa in nya människor i sitt liv. Det tycker då jag iallafall. Jag är nog lite rädd för vad dom har för avsikter, vad dom är ute efter liksom. Det där med tur när det kommer till nya vänner/nya vad-man-nu-ska-kalla-dom, det har j...

...

Av Hon som tittade in - 25 juni 2011 03:14

Jag hade något jag ville få sagt, men det var säkert inget viktigt. ...

Av Hon som tittade in - 20 juni 2011 00:05

I know you've been burned But every fire is a lesson learned   Med det i tanken kanske jag borde försöka.... Försöka vad? Förstå? Förstå vad?   Allt känns som en enda röra och i den röran sitter jag fast.   I'll give it a try. (Som dom ...

Av Hon som tittade in - 8 maj 2011 22:53

Tidigare ikväll satt jag med ett papper framför mig. Jag skulle svara på några punkter varav den ena var att berätta vad jag tror att andra tycker är typiskt med mig. Jag berättade om frågeställningen för min far för jag hade lite problem med att sva...

Av Hon som tittade in - 11 mars 2011 23:45

Jag sitter här i min soffa en helt vanlig fredagskväll och hade något jag ville dela med mig av, men så fort jag loggat in och klickat på "skapa inlägg" var allt som bortblåst. Jag tror det hade att göra med att saker känns annorlunda. Att jag t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Har du läst min blogg mer än en gång?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards