Direktlänk till inlägg 11 mars 2011

Saker förändras.

Av Hon som tittade in - 11 mars 2011 23:45

Jag sitter här i min soffa en helt vanlig fredagskväll och hade något jag ville dela med mig av, men så fort jag loggat in och klickat på "skapa inlägg" var allt som bortblåst.


Jag tror det hade att göra med att saker känns annorlunda. Att jag tror att jag på något sätt blivit vuxen, vuxen på ett sätt jag aldrig trodde jag skulle bli.

Det låter lite konstigt, men jag menar vuxen på ett sätt som gör att mina föräldrar vänder sig till mig med sina problem, som gör att jag mer känner mig som en jämlike än som deras barn.


Det är nog både på gott och ont.

Självklart vill jag finnas där för mina föräldrar på samma sätt som dom alltid funnits för mig, och hjälpa till på de sätt jag kan.

Men samtidigt vill jag inte vara riktigt så vuxen. Jag vill fortfarande vara barnet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hon som tittade in - 9 december 2011 17:48

Det är läskigt att släppa in nya människor i sitt liv. Det tycker då jag iallafall. Jag är nog lite rädd för vad dom har för avsikter, vad dom är ute efter liksom. Det där med tur när det kommer till nya vänner/nya vad-man-nu-ska-kalla-dom, det har j...

...

Av Hon som tittade in - 25 juni 2011 03:14

Jag hade något jag ville få sagt, men det var säkert inget viktigt. ...

Av Hon som tittade in - 20 juni 2011 00:05

I know you've been burned But every fire is a lesson learned   Med det i tanken kanske jag borde försöka.... Försöka vad? Förstå? Förstå vad?   Allt känns som en enda röra och i den röran sitter jag fast.   I'll give it a try. (Som dom ...

Av Hon som tittade in - 8 maj 2011 22:53

Tidigare ikväll satt jag med ett papper framför mig. Jag skulle svara på några punkter varav den ena var att berätta vad jag tror att andra tycker är typiskt med mig. Jag berättade om frågeställningen för min far för jag hade lite problem med att sva...

Av Hon som tittade in - 11 januari 2011 01:21

Jag borde sova nu. Jag borde jättesova, men hittar inte riktigt ro till det. Tankar som snurrar och saker jag inte riktigt kan släppa. Det övergår mitt förstånd hur en del människor är funtade. Man kan verkligen börja fundera på om det finns mins...

Skapa flashcards