Direktlänk till inlägg 6 mars 2009

Men vad händer?

Av Hon som tittade in - 6 mars 2009 05:06

Det är dags att bli förvånad..


Jag tror jag kommer kunna känna för någon annan!

 
 
Olof

Olof

7 mars 2009 01:38

Det är sådär. Rätt bra för stunden, men sen deppar jag nog ihop. Hur är det med dig? Inlägget ovan låter ju awesome. Men vad gör du uppe fyra på natten?!

http://denforsta.blogg.se

 
Hon som tittade in

Hon som tittade in

7 mars 2009 11:20

Olof: Det är bra att det iaf är rätt så bra med dig just nu. Jotack, det knallar på här. Det känns lite lättare nu. Och jag blir piggare och piggare :) Men sömnen är det väl ingen höjdare med. Blir inte mkt med att sova och speciellt inte på nätterna.

http://kungligtknasig.bloggagratis.se

 
Olof

Olof

7 mars 2009 13:08

Jo, men nu blev det sämre x) Nej, men lite jo.
Det låter faktiskt bra. Va skönt att det blir bättre :) Du måste sova också. Fast jag ska inte säga nåt kanske. Men ändå, det viktiga är ju att du försöker och det gör du säkert.

http://denforsta.blogg.se

 
Olof

Olof

3 april 2009 17:45

Ja det hade jag verkligen även om vissa platser vara svåra att vara på, som att gå in i gaskammaren på Auschwitz tex. Men det var verkligen kul ändå.

http://denforsta.blogg.se

 
Mirry

Mirry

5 april 2009 01:09

Så snygg blogg du har!

Spana in vad vi har gjort i helgen och anmäl dig gärna till Veckans Blogg :)

http://www.arntyochmirry.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hon som tittade in - 9 december 2011 17:48

Det är läskigt att släppa in nya människor i sitt liv. Det tycker då jag iallafall. Jag är nog lite rädd för vad dom har för avsikter, vad dom är ute efter liksom. Det där med tur när det kommer till nya vänner/nya vad-man-nu-ska-kalla-dom, det har j...

...

Av Hon som tittade in - 25 juni 2011 03:14

Jag hade något jag ville få sagt, men det var säkert inget viktigt. ...

Av Hon som tittade in - 20 juni 2011 00:05

I know you've been burned But every fire is a lesson learned   Med det i tanken kanske jag borde försöka.... Försöka vad? Förstå? Förstå vad?   Allt känns som en enda röra och i den röran sitter jag fast.   I'll give it a try. (Som dom ...

Av Hon som tittade in - 8 maj 2011 22:53

Tidigare ikväll satt jag med ett papper framför mig. Jag skulle svara på några punkter varav den ena var att berätta vad jag tror att andra tycker är typiskt med mig. Jag berättade om frågeställningen för min far för jag hade lite problem med att sva...

Av Hon som tittade in - 11 mars 2011 23:45

Jag sitter här i min soffa en helt vanlig fredagskväll och hade något jag ville dela med mig av, men så fort jag loggat in och klickat på "skapa inlägg" var allt som bortblåst. Jag tror det hade att göra med att saker känns annorlunda. Att jag t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Har du läst min blogg mer än en gång?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards