Alla inlägg den 7 april 2010

Av Hon som tittade in - 7 april 2010 23:06

Jag ligger här under min rosa filt, med rosa snoddar i mina flätor, i mina rosa-rutiga pyjamasbyxor och rosa trosor.

Jag dricker rosa saft genom ett rosa sugrör.

Tittar på mina rosa ljuslyktor på bordet bredvid mig. På ljusen och ljuslyktorna bredvid teven, ljuslyktorna, klockan och pappersförvaringsgrejerna på byrån vid sängens fotända, ljuslyktorna i fönstret - alla rosa.

Tänker på lådan under sängen, min fina badrumsmatta, sminkväskan, pincetten, hårborsten, parfymflaskans kork, 4 av 6 deodoranter i badrumsskåpet, hårspännen, tandborsten, tops, badlakanet, duschtvålen..

Mattan i hallen och mer än hälften av alla mina skor innehar rosa detaljer.

För att inte tala om alla andra klädesplagg och saker med denna färgen.


Idag hade jag en rosa strumpa på mig. Den andra var blå.

Den rosa var finast. Såklart.


Tänk om det vore så enkelt att jag kunde få leva mitt rosa liv, med bara rosa tankar och rosa moln.

Och lycka.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Har du läst min blogg mer än en gång?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards