Direktlänk till inlägg 16 oktober 2008

Eey yo! En uppdatering.

Av Hon som tittade in - 16 oktober 2008 23:59

Jag tänkte slå på stort och komma med ett nytt inlägg. Redan.


Jag saknar mig tokig efter Henne. Har inte träffat Henne sen vi sa 'hejdå' på morgonen i lördags.

Fredagen blev helt fel och vi blev en smula osams. Hon kom till mig efter krogen och sov här, men det kändes inte helt bra när vi somnade. Som tur var kändes det som vanligt när vi vaknade och enda felet nu är att Hon är ungefär 6 timmars bilväg bort.

Hon har det jättejobbigt där borta på utbildningen, folk beter sig illa mot Henne. Jag förstår inte hur vuxna människor kan fungera precis som ungdomar som går i mellan-/högstadiet och gymnasiet. Någon gång måste väl folk växa upp?

(Nu menar jag inte att alla i den åldern är omogna och beter sig illa. Absolut inte! Men jag har träffat på mindre trevliga människor, och just det beteendet är nog vanligare i den åldern än bland vuxna.)

(Fast iofs så har ju jag aldrig haft något jobb så jag har ingen aning om hur folk beter sig på arbetsplatser.)

Det är iaf frustrerande att jag inte kan göra något för att hjälpa Henne.


Försäkringsbolaget krånglar med mig så nu får jag inga pengar därifrån vilket innebär en himlans massa mindre pengar i månaden. Inte så kul.


I lördags var jag och en kompis i Norrköping. Festade och bodde på hotell, det var jättekul!


I måndags åkte jag till en kompis. Blev kvar där till i tisdags. Hennes bäbis har blivit jättestor, tre månader redan. Så söt är han!

Nästan så jag vill ha en egen. Men bara nästan.


Igår var det dags för ett besök hos sjukgymnasten igen. Jag har börjat träna lite lätt. Använde en väldigt bra magträningsgrej som gör att man kan göra sit-ups fast bakvänt. (Ibland är jag väldigt bra på att förklara.) Nu har jag träningsvärk i magen.


Idag har jag sprungit i en massa affärer med ännu en kompis. Shoppade ett par stövlar, rea och allt. Sen blev det även ett linne, sockor och benvärmare. Känner mig som värsta tjejen. (Och inte nog med det.. Just precis nu ligger jag på mage i sängen och skriver, med benen i vädret. Så där som tjejer i amerikanska filmer brukar ligga när dom pratar i telefon. Det enda som fattas är ett tuggummi som jag tuggar med öppen mun och snurrar några varv runt fingret lite då och då.)


Nu ska jag borsta tänderna, peta i mig en Zopiklon, titta på Jordan Rättsläkare och soooova.

En vecka kvar tills jag får träffa Henne nu. Nedräkning som gäller.


Hon är mitt allt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hon som tittade in - 9 december 2011 17:48

Det är läskigt att släppa in nya människor i sitt liv. Det tycker då jag iallafall. Jag är nog lite rädd för vad dom har för avsikter, vad dom är ute efter liksom. Det där med tur när det kommer till nya vänner/nya vad-man-nu-ska-kalla-dom, det har j...

...

Av Hon som tittade in - 25 juni 2011 03:14

Jag hade något jag ville få sagt, men det var säkert inget viktigt. ...

Av Hon som tittade in - 20 juni 2011 00:05

I know you've been burned But every fire is a lesson learned   Med det i tanken kanske jag borde försöka.... Försöka vad? Förstå? Förstå vad?   Allt känns som en enda röra och i den röran sitter jag fast.   I'll give it a try. (Som dom ...

Av Hon som tittade in - 8 maj 2011 22:53

Tidigare ikväll satt jag med ett papper framför mig. Jag skulle svara på några punkter varav den ena var att berätta vad jag tror att andra tycker är typiskt med mig. Jag berättade om frågeställningen för min far för jag hade lite problem med att sva...

Av Hon som tittade in - 11 mars 2011 23:45

Jag sitter här i min soffa en helt vanlig fredagskväll och hade något jag ville dela med mig av, men så fort jag loggat in och klickat på "skapa inlägg" var allt som bortblåst. Jag tror det hade att göra med att saker känns annorlunda. Att jag t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Har du läst min blogg mer än en gång?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards