Alla inlägg den 6 november 2008

Av Hon som tittade in - 6 november 2008 18:38

Det här går inte så bra.

Jag saknar Henne så mycket. Jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Det gör ont. Så himlans ont.


Det känns så konstigt att inte få prata med Henne.

Vi brukade prata minst en gång om dagen och höras via sms flera gånger.

Den enda kontakten vi har haft sen i måndags har varit via sms där vi frågar varandra hur vi mår och konstaterar att ingen mår bra. Och så ringde Hon ett par gånger på tisdags kvällen och sa att jag inte skulle vara ledsen, för Hon försvinner inte ur mitt liv, att Hon älskar mig och bryr sig väldigt mycket om mig.

Jag tror inte Hon förstår att varje gång Hon säger att Hon älskar mig så får det mig att hoppas på att Hon ska ändra sig.


Men jag tror jag vet att även om Hon skulle ändra sig och vilja att vi ska vara tillsammans igen, så skulle Hon inte säga det.. För Hon vill inte att jag ska tro att Hon tror att Hon kan få tillbaka mig när Hon vill.


Hon stannade länge efter att vi hade gjort slut i måndags. Vi skulle sova en stund innan Hon skulle åka.

Hon höll om mig och sa att Hon älskar mig och bryr sig om mig väldigt mycket, att jag är det bästa som har hänt Henne..

Jag förstår inte varför det måste vara såhär isf? Om båda mår dåligt och vi älskar varandra?


Jag har knappt kunnat äta alls sen helgen. Senaste jag åt som jag fick behålla var lite tacos klockan tolv i söndags.

I måndags åt jag lite kyckling och makaroner, fick inte behålla mycket av det.

I tisdags åt jag lite, lite kyckling. Fick inte behålla så mycket av det heller.

Igår smakade jag en tugga av mammas köttfärspaj och en halv körsbärstomat, sen mådde jag så illa att det inte blev något mer ätbart.

Idag har jag ätit ett par teskedar mos. Har ingen matlust alls..

Jag har iaf fått i mig jordgubbs-mer som jag fått behålla. Så jag är inte sådär dödstrött och slut i kroppen som jag skulle ha varit annars.


Jag vill inte ha det såhär.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Har du läst min blogg mer än en gång?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards