Direktlänk till inlägg 12 februari 2009

Vänner?

Av Hon som tittade in - 12 februari 2009 23:06

Jag känner mig vilsen. Så otroligt vilsen.


Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Vart jag ska vända mig.


Jag önskar jag hade en bästa vän. En sån där dra-mig-baklänges-jag-kommer-alltid-finnas-här-för-dig-vän.

En vän man kan dela allt med. Som delar allt tillbaka.

Som man kan lita på i vått och torrt.

Som man både kan skratta och gråta med.

Som betyder allt och lite till för en. Som jag skulle betyda allt och lite till för.


Det är inte det att jag inte har vänner, för det har jag.

Men ingen sån vän.

Dom flesta, iaf dom jag känner, har såna där riktiga vänner som dom varit vänner med sen dom var små.

Jag har ingen sån vän kvar. Dom har försvunnit av olika anledningar.

Visst träffar man nya vänner, men dom flesta har redan sina "riktiga" vänner så det blir aldrig en sån djup vänskap.


Jag är otroligt avundsjuk på alla som har såna vänner. Riktiga vänner.


Buhu det är sååå synd om mig.

Buhuuu.

 
 
Olof

Olof

13 februari 2009 00:05

Jag känner starkt igen mig i detta. Usch. Jag önskar att jag kunde. Jag önskar för mycket. Fan. Hoppas att du mår bra, ärligt talat, bra är ett relativt begrepp. Hoppas att du mår relativt bra.

http://denforsta.blogg.se

 
Hon som tittade in

Hon som tittade in

13 februari 2009 02:06

Olof: Jag tycker om dina kommentarer. På riktigt.
Jag andas och lever och ibland känner jag att jag faktiskt mår ganska bra också. Men på nätterna när allt blir tyst, då smyger sig dom där objudna tankarna på och då är det inte lika bra längre.

http://kungligtknasig.bloggagratis.se

 
Olof

Olof

14 februari 2009 02:55

Samma här.

http://denforsta.blogg.se

 
Olof

Olof

2 mars 2009 20:13

Sv: Haha, det har du verkligen rätt i! Som jag har irriterat folk hela mitt liv! Men det är viktigt att fråga varför, så det kanske är bra ändå.

http://denforsta.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hon som tittade in - 9 december 2011 17:48

Det är läskigt att släppa in nya människor i sitt liv. Det tycker då jag iallafall. Jag är nog lite rädd för vad dom har för avsikter, vad dom är ute efter liksom. Det där med tur när det kommer till nya vänner/nya vad-man-nu-ska-kalla-dom, det har j...

...

Av Hon som tittade in - 25 juni 2011 03:14

Jag hade något jag ville få sagt, men det var säkert inget viktigt. ...

Av Hon som tittade in - 20 juni 2011 00:05

I know you've been burned But every fire is a lesson learned   Med det i tanken kanske jag borde försöka.... Försöka vad? Förstå? Förstå vad?   Allt känns som en enda röra och i den röran sitter jag fast.   I'll give it a try. (Som dom ...

Av Hon som tittade in - 8 maj 2011 22:53

Tidigare ikväll satt jag med ett papper framför mig. Jag skulle svara på några punkter varav den ena var att berätta vad jag tror att andra tycker är typiskt med mig. Jag berättade om frågeställningen för min far för jag hade lite problem med att sva...

Av Hon som tittade in - 11 mars 2011 23:45

Jag sitter här i min soffa en helt vanlig fredagskväll och hade något jag ville dela med mig av, men så fort jag loggat in och klickat på "skapa inlägg" var allt som bortblåst. Jag tror det hade att göra med att saker känns annorlunda. Att jag t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Har du läst min blogg mer än en gång?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards