Direktlänk till inlägg 21 augusti 2008

Här kommer det äntligen.

Av Hon som tittade in - 21 augusti 2008 00:27

Jag kände rent spontant att det var dags för ett nytt inlägg nu.


Jag skulle ha skrivit igår, men då passade internet på att sluta fungera. Jag var med Tjej till stället dom bor på när dom jobbar. Tjuvade lite på någon grannes nät så jag kan väl inte klaga på att internet inte fungerade. Jag kunde ha använt mitt mobila bredband, men jag roade mig med att plocka ögonbrynen (fjollpoäng), fila naglarna (mer fjollpoäng), och titta på riktigt fjantiga tjejfilmer (ännu mer fjollpoäng) istället tills Tjej och ena rumskompisen kom hem från jobbet vid 23.30

Fick åka med Hennes föräldrar hem till min mor idag, en bilresa på 1h 20min. Det var faktiskt inte alls jobbigt att vara själv med dom, fast jag bara träffat dom snabbt en gång innan. Hon har inte berättat för dom att vi är tillsammans, men det berättade Hennes syster att mamman misstänkte ändå. Föräldrar är inte så korkade jämt ändå.


Jaa man kan ju fundera på vad som hänt sen sist jag skrev.

Vi var till Stockholm på EuroPride. Det var både kul och mindre kul, men helt klart en upplevelse. Jag har aldrig sett så mycket folk samtidigt i hela mitt liv som jag såg när vi gick paraden, man måste nog uppleva det själv för att förstå.


Bor hos min mamma nu, har inte varit hos kompisen mer än ett par nätter sista månaden. Så jag betalade 2000 kr i hyra för augusti helt i onödan. Men från och med sista augusti bor jag inte där alls.

Har fortfarande inte hittat någon egen lägenhet, men har lämnat intresseanmälningar på både ettor, tvåor och treor, det kan bli så att Hon flyttar med mig.

Det känns så otroligt bra med Henne så jag tror nästan inte det är sant!

Jag är kär. Kär. Kär. Kär!


Annars har det inte hänt så mycket i mitt liv sen sist.


Vad gör man när någon i ens närhet dricker alldeles för mycket, men man är rädd för att ta upp det med personen i fråga för att det nästan helt säkert kommer att bli sura miner och bråk då?


Det är roligt att se att det fortfarande, trots bristen på aktivitet från min sida här inne, är så många som kikar in här varje dag.

Tack till er!


Det är tokigt att man kan sakna någon så mycket trots att man sågs för mindre än tolv timmar sen..


Sleepingtajm.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hon som tittade in - 9 december 2011 17:48

Det är läskigt att släppa in nya människor i sitt liv. Det tycker då jag iallafall. Jag är nog lite rädd för vad dom har för avsikter, vad dom är ute efter liksom. Det där med tur när det kommer till nya vänner/nya vad-man-nu-ska-kalla-dom, det har j...

...

Av Hon som tittade in - 25 juni 2011 03:14

Jag hade något jag ville få sagt, men det var säkert inget viktigt. ...

Av Hon som tittade in - 20 juni 2011 00:05

I know you've been burned But every fire is a lesson learned   Med det i tanken kanske jag borde försöka.... Försöka vad? Förstå? Förstå vad?   Allt känns som en enda röra och i den röran sitter jag fast.   I'll give it a try. (Som dom ...

Av Hon som tittade in - 8 maj 2011 22:53

Tidigare ikväll satt jag med ett papper framför mig. Jag skulle svara på några punkter varav den ena var att berätta vad jag tror att andra tycker är typiskt med mig. Jag berättade om frågeställningen för min far för jag hade lite problem med att sva...

Av Hon som tittade in - 11 mars 2011 23:45

Jag sitter här i min soffa en helt vanlig fredagskväll och hade något jag ville dela med mig av, men så fort jag loggat in och klickat på "skapa inlägg" var allt som bortblåst. Jag tror det hade att göra med att saker känns annorlunda. Att jag t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Har du läst min blogg mer än en gång?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards