Alla inlägg den 5 juli 2008

Av Hon som tittade in - 5 juli 2008 14:29

Nu borde jag faktiskt skämmas på riktigt.. Att inte uppdatera här på så lång tid är skamligt.


Jaa den första delen av utredningen är klar. Jag har träffat alla personer och jag tror det gick helt okej, även om det inte var det minsta roligt.

Måndagen 14 juli börjar den praktiska delen av utredningen, jag ska vara på en arbetsplats två timmar om dagen i tio dagar. Ska bli intressant.


Annars då?

Jo tack, jag är en smula (läs: "jätte") förkyld, men feber har jag inte haft sen igår. Fast det var bara lite feber igår, mycket värre i förrgår.


Förra helgen, på fredagen, när jag och Hon var hemma hos mig och drack lite vin innan vi skulle bege oss mot krogen sa Hon att Hon hade en fråga.

Jag väntade med spänning.

"Är du min flickvän?" frågade Hon.

Min mage slog en kullerbytta och jag svarade att om Hon ville det så är jag det.

Då nickade Hon.

Så jaa, man kan väl säga att det går bra mellan oss! :)


I förrgår när Hon kommit hem från jobbet skickade Hon sms.

Vi skickade lite fram och tillbaka innan jag skrev att jag snart skulle somna för att jag var dödstrött.

Då skrev Hon:

"Skall vi höras imorgon istället då kanske? Du, jag tycker om dig. Och det finns en risk att jag kommer antasta dig extremt jättemycket imorgon.... :P Puss puss puss"

Jag hade redan somnat när jag fick det sms:et, men jag vaknade av vibrationerna eftersom jag hade mobilen i handen. Jag orkade inte svara utan somnade om, fortfarande med mobilen i handen.

25 minuter senare fick jag ett till sms av Henne:

"Snälla söta du. Dröm bara sött :) Inga mardrömmar. Om mindre än ett dygn har du mig hos dig... Jag tycker om dig så mycket. Puss"


Det finns nog ingen sötare än Hon.

Har saknat Henne helt sjukt mycket senaste veckan och det var värsta bästa att få sova med Henne bredvid mig i natt.

Nu är Hon hemma hos sig och grejar lite. Jag ska strax hoppa i duschen och göra mig klar. Sen vid sex-tiden beger vi oss mot en kompis till Henne där ytterligare två kompisar befinner sig, vi ska käka lite och spela spel. Senare ikväll blir det eventuellt lite biljard.


Jag blir så glad av att vara med Henne, vi har så himlans kul.


Kan det verkligen vara så här bra?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Har du läst min blogg mer än en gång?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards