Alla inlägg den 21 juli 2008

Av Hon som tittade in - 21 juli 2008 19:42

Jag missköter min blogg skamligt mycket, känner jag. Jag har tappat läsare och det är lite sorgligt.

Jag vet inte vilka som lägger ner sin tid och enegi på att läsa här, men tack. Det är kul att se att det jag skriver kanske kan intressera någon.


Men usch så deppig jag låter..

Jag är i själva verket ganska lycklig.

Det känns toppen med Henne!

Vi har pratat om när vi blev tillsammans och kom fram till att det var 3 maj, så det är snart tre månader sen. Tiden har gått sjukt fort.

Jag är kär, Hon är värsta bästa, så vad mer kan man begära?


Nästa vecka åker vi till Stockholm, vi ska på Euro Pride. Åker på torsdagen, 31 juli och åker hem igen på söndagen 3 augusti. Jag tror bestämt vi ska bo på hotell, ska bli mys.

En massa kompisar jag inte träffat på länge ska också dit, hoppas man hinner träffa dom.


Hon kom till mig på källen sist jag skrev, 11 juli. Vi sov i min mammas lägenhet hela den helgen och förra veckan. Hon var sjuk så Hon kunde vara hos mig då.

I fredags och lördags sov vi hos kompisen jag bor hos.

Blev käk med Hennes kompisar på Score i fredags och efter det gick Hon och jag på skumparty (Hennes ex fixade in oss gratis, annars hade vi inte gått dit). Det var livat, men jag kanske inte tyckte det var den roligaste kvällen jag varit med om med tanke på Hennes ex. Hennes ex är en jättetrevlig tjej, det är inte det. Men hon vill ha tillbaka Henne och det gillar jag inte.

Hon säger att jag inte behöver oroa mig, att Hon inte vill ha tillbaka exet utan vill vara med mig.. Men jaa.. Jag vet inte. Jag tycker inte om när ex finns med i bilden på det där viset. Dom senaste jag träffat har dissat mig för sina ex så lite orolig är jag. Iofs är inte Hon som dom, på något vis. Jag får faktiskt skärpa mig och försöka lita på Henne.


I lördags spelade Hon biljard med en kompis och jag var med och tittade på, sen hamnade vi på en uteservering en sväng. Det var trevligt.


Hon åkte hem till sina föräldrar ganska tidigt igår, blev helt tomt utan Henne. Det är lustigt hur fort man vänjer sig vid att ha någon hos sig.

Hennes föräldrar hade frågat ut Henne om vem det är Hon träffar egentligen, eftersom Hon nästan aldrig är hemma på helgerna. Hon har inte berättat för dom att vi är tillsammans, men dom tyckte det var väldigt uppenbart att Hon träffar någon.

Idag hade Hennes pappa frågat vart Hon ska bo när Hon slutat jobba 31 augusti. Om Hon ska flytta hem till dom igen då, eller bo någon annanstans med någon annan.


Då sa Hon att om det är så att det håller mellan oss och fungerar bra så att vi skulle flytta ihop någon gång, så skulle Hon helst vilja att jag flyttade hem till Henne när Hon har byggt klart sitt lilla hus på föräldrarnas tomt.

Men det skulle absolut inte få finnas något rosa i inredningen. (Jag äääälskar rosa. Och ja, jag kanske kan betraktas som lite av en fjolla, eller iaf väldigt tjejig.)


Jag åkte till mammas lägenhet igår igen, det är inte så roligt att bo hos kompisen längre. Jag vill verkligen ha något eget nu känner jag. Letar för fullt.

Hon ringde och väckte mig tio över sju imorse, orkade inte ur sängen förrän tio i åtta. Hann duscha och göra mig iordning så jag hann med bussen till stan vid nio ändå. (Ja, jag är rätt dryg när det gäller att göra sig iordning. Jag behöver gott om tid på mig.)

Var framme i stan vid tio, skulle träffa Henne innan Hon skulle tillbaka till jobbet. Vi kikade i några affärer och så.

Jag skulle ha varit på den där praktik-grejen idag, men jag mår inte alls bra i kroppen så Hon släppte av mig vid mammas lägenhet på väg till jobbet. Har legat i sängen mest hela dagen. Är hos min far för tillfället, gick hit för att hämta lite mat som han lagat och passade på att låna hans dator. Det finns ju inget internet hos mor. Tokigt hur handikappad man känner sig utan det dära internet..

Det är tur att det finns mobiltelefoner iaf. Pratade med Henne i 2h 40min i sträck förut, gudars vad vi skrattade. Jag är så glad att jag har Henne, och jag saknar Henne redan massor!


Nej, nu ska jag knalla tillbaka till mor och äta lite. Har visst bara ätit några chips idag.


(Om det fattas bokstäver lite här och var så beror det på att det här tangentbordet är lite knasigt, inte på att jag inte kan stava.)


Svävar iväg på små rosa moln.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Har du läst min blogg mer än en gång?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards