Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Hon som tittade in - 8 juli 2008 14:26

Inte varit någon rolig dag idag inte. Nej, ibland vill jag bara försvinna.

Jag har jättesvårt för att öppna upp mig och berätta saker om mig själv för nya människor. Det finns dom jag ångrar att jag ens berättade minsta lilla för, nu är det ett sånt tillfälle där jag önskar att jag inte hade sagt ett dugg. Personen jag berättade för är inte den som vet hur man håller tyst, jag är så rädd för att personen ska berätta för Henne. Det är inga allvarliga saker, men jag tycker det är jättejobbigt att prata om. Och jag vill berätta det själv för Henne, när jag känner att jag är redo.


Jag försökte förklara detta för Henne via sms, och Hon är jordens sötaste!

Jag skrev till Henne att jag tyckte Hon var go.

"Jag är inte ett dugg go. Men... Kär i dig är jag! Jag vill bara ha dig, o så länge du bara vill ha mig skiter jag i resten. Du kan prata med mig om vad som helst, jag dömer inte. Dessutom är det svårt att ändra min bild av dig nu ;)"

Var svaret jag fick.

Är glad att jag har Henne. Jag borde nog försöka lita lite mer på Henne och låta Henne komma nära.


Det finns bra männsikor.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Har du läst min blogg mer än en gång?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards