Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Hon som tittade in - 11 juli 2008 11:49

Äntligen fredag, wohoo!


Är hemma hos min mor, har sovit här i natt. Hon åker till Göteborg om en stund. Hon ska till min mosters sommarstuga och vara där i två veckor (kortare tid om hon får tråkigt).


Ikväll kommer Hon hit. Ska bli så underbart att få träffa Henne. Jag saknar Henne och tänker på Henne mest hela tiden när Hon inte är hos mig.

Vi ska sova i mammas lägenhet till i morgon. Vi, eller rättare sagt Hon, ska försöka plocka iordning lite på alla mina grejer som är över högt och lågt här. Jag och mamma lyckades iaf plocka ur sängen igår så jag slapp sova på soffan.

När vi har grejat klart i morgon är det meningen att vi ska åka hem till Hennes föräldrars hus och ta en lång skogspromenad med hunden. Jag förstår inte hur Hon har tänkt sig att det ska gå, jag är livrädd för kryp och får panik i skogen. Jag har svårt att gå i skogen på vintern när det är en halvmeter snö och 18 minusgrader (okej, en liten överdrift kanske, jag skulle inte få för mig att ta någon promenad om det var 18 minusgrader) då det inte ens finns några kryp. Meeen får väl ge den där skogen en chans så får vi se hur det går.

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på sen på kvällen. Egentligen borde det bli lugnt, men det skulle inte förvåna mig om vi hamnar på krogen till slut - det brukar ju bli så.


Jag kommer vara datorlös efter att min mamma åkt, hon tar med sig sin dator och jag tog inte med min, tokigt.


Nej, nu ska jag lägga mig ner igen och fortsätta läsa boken "Mias Systrar", den är rätt hemsk faktiskt.


Ha en trevlig helg nu, folket!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Har du läst min blogg mer än en gång?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards