Direktlänk till inlägg 9 juli 2008

Komplicerat.

Av Hon som tittade in - 9 juli 2008 13:57

Idag skiner solen, jag är fortfarande förkyld och livet leker.

(Det där om att livet leker är nog att ta i lite, men det låter ju bra.)


Det känns bättre än vad det gjorde igår iaf. Men när jag pratade med Henne förut sa Hon att mitt ex och Hon eventuellt ska spela biljard eller något till helgen. Exet hade sagt att det är okej om jag följer med om vi inte håller på och kladdar på varann hela tiden. (För det brukar vi göra bland folk?) Hon sa att Hon inte ville spela biljard med exet om inte jag följer med för Hon vill hellre vara med mig. Jag tror ärligt talat inte jag vill befinna mig på samma plats som exet under en längre tid, med tanke på allt exet sagt om mig. Men samtidigt vill jag inte att Hon ska strunta i att träffa exet bara för att jag inte vill med, då kommer exet antagligen bara få det till att det är mitt fel att dom inte kan umgås och den sitsen vill jag inte sitta i.

Fan att det ska vara så svårt..! Det slutar säkert med att jag biter ihop och följer med iaf.

Usch jag gillar inte det här.


Och jag vill ha en egen lägenhet också!

Jag är inte van vid att bo med någon en längre period, speciellt inte någon med en 10-åring som är mer vild än tam.

Jag har börjat kika efter lägenhet men det är inte det lättaste att få tag i någon. Jag har inte sagt något till min kompis om att jag funderar på att flytta bara jag fått tag i något eget. Börjar få dåligt samvete över att jag inte vill bo här, vet inte hur jag ska säga det till henne. Det är ju egentligen inget fel med att bo här, jag vill bara ha något eget liksom. Kunna ta hit vem jag vill, när jag vill. Kunna vara själv med Henne när Hon är hemma på helgerna.

Gaah..! Jag hatar sånt här.


Nu ska jag göra mig klar och bege mig in mot stan och träffa två killkompisar jag bodde på elevhemmet samtidigt som. Den ena har jag inte träffat sen vi flyttade därifrån för fem år sen och den andra är det nog ca. tre år sen jag träffade.

Ska bli kul!


Jag är kär.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hon som tittade in - 9 december 2011 17:48

Det är läskigt att släppa in nya människor i sitt liv. Det tycker då jag iallafall. Jag är nog lite rädd för vad dom har för avsikter, vad dom är ute efter liksom. Det där med tur när det kommer till nya vänner/nya vad-man-nu-ska-kalla-dom, det har j...

...

Av Hon som tittade in - 25 juni 2011 03:14

Jag hade något jag ville få sagt, men det var säkert inget viktigt. ...

Av Hon som tittade in - 20 juni 2011 00:05

I know you've been burned But every fire is a lesson learned   Med det i tanken kanske jag borde försöka.... Försöka vad? Förstå? Förstå vad?   Allt känns som en enda röra och i den röran sitter jag fast.   I'll give it a try. (Som dom ...

Av Hon som tittade in - 8 maj 2011 22:53

Tidigare ikväll satt jag med ett papper framför mig. Jag skulle svara på några punkter varav den ena var att berätta vad jag tror att andra tycker är typiskt med mig. Jag berättade om frågeställningen för min far för jag hade lite problem med att sva...

Av Hon som tittade in - 11 mars 2011 23:45

Jag sitter här i min soffa en helt vanlig fredagskväll och hade något jag ville dela med mig av, men så fort jag loggat in och klickat på "skapa inlägg" var allt som bortblåst. Jag tror det hade att göra med att saker känns annorlunda. Att jag t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Har du läst min blogg mer än en gång?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards