Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Hon som tittade in - 5 januari 2009 23:58

Jag vill flytta. Nu. Nuuuuu!

Det är lite sådär lagomt irriterande att inte orka greja så mycket när jag nu äntligen fått en egen lägenhet.

Det ska rivas tapeter, spacklas, slipas och målas innan jag ens kan fundera på att flytta.


Är nästan klara med tapetrivningen i rummet nu iaf. Bara hallen kvar.

Tror min far har tänkt börja spackla imorgon.

Har slitit som djur vid tre tillfällen nu och jag är totalt färdig i kroppen.

Jag förstår inte hur vi någonsin ska bli klara.

Pappa orkar inte särskilt mycket mer än mig.

Och idag började träningen för mig också. Kommer träna fem dagar i veckan fram till sjätte februari (kanske redan har sagt det?) och bara det är jobbigt nog.

Men va fan, släng på lite renovering på det också vettja!


Med alla aktiviteter jag har för mig skulle man kanske kunna tro att Hon håller sig i bakgrunden i mitt huvud. Men icke!

Hon sitter där inne och kräver uppmärksamhet hela tiden.

"Hallå, men kolla här.." Och så går Hon mannekäng i min kjol. (Hon är ingen kjol-typ, så jag kan lova att det var en ruskigt rolig syn.)

"Vet du.. Jag klär riktigt bra i din korsett. Titta bara!" Och så mannekängar Hon lite till. (Det var inte det minsta sexigt, så det är inga snuskiga tankar..)

"Kommer du ihåg vår första kyss?" Säger Hon i nästa stund. Och så flyger tankarna tillbaka till den där natten i slutet av april.

Och så fortsätter det.


Jag önskar faktiskt jag bara kunde sluta känna.

Iaf för ett tag framöver.

Det gör ont att sakna en människa så mycket.


The past will fade. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Har du läst min blogg mer än en gång?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards