Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Hon som tittade in - 18 januari 2009 16:52

Jag har blivit utmanad av Olof (denforsta.blogg.se).


Regler: · Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. · Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. · I slutet av inlägget skriver du 8 personer.


Mina fakta/(o)vanor:

1. Jag kan vara otroligt pedantisk.

2. Jag undviker, så långt det är möjligt, att ta i dörrhandtag, soptunnor, disktrasor och annat jag tycker är äckligt.

3. Ibland blir jag otroligt sugen på blodpudding och leverpastej, men kan inte äta det för att jag vet vad det innehåller. Det riktigt vänder sig i magen på mig. (Jag är fjantig, jag vet.)

4. Min nya favoritdag är måndagar!

5. Jag tror på spöken och ufo:n.

6. Jag har en variant på tvångstankar, måste trampa med vänster fot på sista trappsteget påväg nerför trappor. Om jag ser att det kommer bli höger fot måste jag endera hoppa över ett trappsteg eller stanna och låtsas göra något så att det blir vänster fot som går på sista steget. (Har jag väldigt bråttom kvittar det oftast vilken fot det blir. Men på ställen jag går ofta brukar jag memorera om det är jämnt eller ojämnt antal trappsteg så jag vet vilken fot jag ska börja med.)

7. I mitt hem tycker jag om att ha saker och ting på ett speciellt sätt, då tycker jag att det är jobbigt om folk flyttar runt mina saker.

8. Jag tycker inte om att låta andra diska åt mig, det är bara några få utvalda personer som får göra det.


Jag utmanar: Dom som vill får göra den här listan, har inga särskilda att utmana. Om du antar utmaningen får du gärna lämna en kommentar så jag kan kolla :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Har du läst min blogg mer än en gång?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards