Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Hon som tittade in - 16 oktober 2009 03:22

Vi är fortfarande tillsammans. Men nu ska jag göra allt jag kan för att leva mitt liv istället för att sitta hemma och vänta på att hon ska höra av sig och säga att hon vill träffa mig.

Eller att hon ska vilja prata med mig överhuvudtaget. Jag törs knappt skicka sms till henne om hon inte skriver först.

Det känns som att hon inte kommer komma på att hon vill träffa mig inom en snar framtid iaf, och då kan jag lika gärna försöka ha lite roligt så länge.


Smider planer för fulla muggar. Idag blev det myskväll med en kompis. Imorgon blir det myskväll med min bror och hans flickvän. Yeey! På lördag blir det ett besök på en ungdomsgård där det är någon form av hbt-aktiviteter med mina fina, och på kvällen ska vi ut och skaka rumpa på krogen. Jag behöver det!

Det finns en planerad roadtrip lite längre fram som jag verkligen hoppas blir av.

Kanske kan bli en fika frampå här också, vore himlans trevligt.

Ovido - Quiz & Flashcards