Direktlänk till inlägg 8 maj 2008

Snart, snart, snart.

Av Hon som tittade in - 8 maj 2008 12:07

Jag vet inte vad det är med mig, plötsligt känns det som att jag inte har något att komma med längre.

Visst, det kanske jag inte hade innan heller, men jag lyckades ändå knåpa ihop en hel del här. Nu är det som att det vore helt tomt innanför pannbenet.

Men grejen är den att det är långt ifrån tomt, det tänks en hel massa faktiskt. Tankar som inte är så lätta att få ner på papper.

Egentligen är det nog inte så svårt att skriva om dom där tankarna, det är nog mer så att jag är rädd för vad som ska ske om alla vet vad jag tänker.


Det är hon som snurrar runt där inne, det är om henne alla tankar handlar.

Jag blir galen på detta, förstår inte hur det kunde bli så.

Tänker på henne mest hela tiden. Hon är den finaste som finns. Och vi har så himlans kul tillsammans.

Längtar ihjäl mig snart. Saknar henne så det skriker om det.

Sms:en från henne är dagens höjdpunkt.

Önskar att hon kunde vara lite närmre, inte jobba så himlans långt bort.

Men å andra sidan så får man ju sakna varandra lite (mycket!) när hon är borta hela veckorna. Jag hoppas det inte bara är jag som känner såhär. Det verkar som att hon känner så också, men man vet ju aldrig.


Imorgon är det fredag och då kommer hon hem. Woho!


Genomskinligt grå blir jag utan dina andetag.

 
 
Mauwlin

Mauwlin

8 maj 2008 17:20

"Kärleken får benen att svikta och tankarna att fördunklas, men vilken kraft finns det inte bakom denna svaghet?"
:)

http://mauwlin.bloggagratis.se

 
Hon som tittade in

Hon som tittade in

11 maj 2008 16:08

Mauwlin: Ack så sant :)

Men jag vet inte om det är kärlek det handlar om?

http://kungligtknasig.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

12 maj 2008 22:08

Åh, den där raden känner jag allt igen. Kent - Utan Dina Andetag. Älskar den låten!

svar: Ja, Kapten Röd är fenomenal! Tacktack, vad kul :)

http://combatbaby.blogg.se

 
Ingen bild

Hon som tittade in

13 maj 2008 00:42

Sofia: Ja, "Utan Dina Andetag" är värsta bästa låten! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hon som tittade in - 9 december 2011 17:48

Det är läskigt att släppa in nya människor i sitt liv. Det tycker då jag iallafall. Jag är nog lite rädd för vad dom har för avsikter, vad dom är ute efter liksom. Det där med tur när det kommer till nya vänner/nya vad-man-nu-ska-kalla-dom, det har j...

...

Av Hon som tittade in - 25 juni 2011 03:14

Jag hade något jag ville få sagt, men det var säkert inget viktigt. ...

Av Hon som tittade in - 20 juni 2011 00:05

I know you've been burned But every fire is a lesson learned   Med det i tanken kanske jag borde försöka.... Försöka vad? Förstå? Förstå vad?   Allt känns som en enda röra och i den röran sitter jag fast.   I'll give it a try. (Som dom ...

Av Hon som tittade in - 8 maj 2011 22:53

Tidigare ikväll satt jag med ett papper framför mig. Jag skulle svara på några punkter varav den ena var att berätta vad jag tror att andra tycker är typiskt med mig. Jag berättade om frågeställningen för min far för jag hade lite problem med att sva...

Av Hon som tittade in - 11 mars 2011 23:45

Jag sitter här i min soffa en helt vanlig fredagskväll och hade något jag ville dela med mig av, men så fort jag loggat in och klickat på "skapa inlägg" var allt som bortblåst. Jag tror det hade att göra med att saker känns annorlunda. Att jag t...

Ovido - Quiz & Flashcards