Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Hon som tittade in - 12 maj 2008 11:21

Precis när jag skulle lägga mig inatt ringde Hon, Hon sa att Hon var utanför och undrade om jag ville säga hej. Självklart ville jag det!

Vi gled runt lite i Hennes bil och pratade, sen parkerade vi på Konsum-parkeringen precis utanför mig och satt där och pratade ett bra tag.

Hon är helt störd så jag skrattade så jag fick ont i magen.


Idag skulle jag egentligen ha åkt hem till min mor och plockat iordning mina grejer som står över högt och lågt. Men en kompis kompis ska spela gitarr och sjunga i ett köpcenter här i stan kl.13 och så kommer bror med ett cykelställ efter att han slutat jobba vid kl.14 så jag måste vara hemma då.

Sen kanske jag får träffa Henne innan Hon åker tillbaka till jobbet och det vill jag ju verkligen inte missa!

Får åka och greja imorgon istället, helt enkelt.


Nu ska jag studsa ner till Konsum och inhandla lite nödvändigheter innan jag beger mig mot centrum och spelning.


I lay awake and miss you when you go.

Ovido - Quiz & Flashcards