Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Hon som tittade in - 26 maj 2008 22:01

Spenderade större delen av helgen med Henne.

Fick sova med Henne tre nätter, inte illa!

När Hon åkte i morse blev det jättetomt här. Hon kommer hem på fredag igen. Kanske inte hinner träffa Henne då, men får förhoppningsvis träffa Henne på lördag iaf.


Vi har så sjukt kul tillsammans. Skrattade så jag nästan dog igår kväll. Om folk hörde oss skulle dom nog börja fundera på vår mentala hälsa och ålder.

Jag råkar vara fyra år äldre än Henne, igår blev det nya smeknamn - Hon är lammkött och jag är tant.

Ja det kanske inte låter så kul, men det var roligt just då iaf, i det sammanhanget.


Hennes kompis undrade när jag ska komma och hälsa på dom där dom jobbar, hon tyckte att jag lika gärna kan komma dit eftersom Hon och jag ändå "bor" i telefon. Jag tycker inte att vi pratar sååå mycket.. Hihi..


Ja, nu har jag nedräkning till fredag igen.

Det är lite kul att ha något att se fram emot, även om det blir lite jobbigt ibland att inte kunna träffa Henne när jag vill.


Sova sig lite?

Ovido - Quiz & Flashcards