Direktlänk till inlägg 19 maj 2008

Klättra sig lite.

Av Hon som tittade in - 19 maj 2008 17:45

Pappas trombocyt-värde var visst ännu lägre idag. Förra provet som var nästan hälften av vad det lägsta värdet bör ligga på visade ett värde på 73. Detta provet visade ett värde på bara 30.

Sköterskan rådde honom att borsta tänderna försiktigt med en mjuk tandborste och att inte raka sig, blödningsrisken är tydligen ganska stor. Och trombocyternas uppgift är ju att få blodet att levra sig, så att börja blöda är nog ingen höjdare för honom nu.

Något cellgift är inte att tala på, däremot kanske han måste få lite blod. Det märks.


Blev ingen runda på stan eller något sjukhusbesök, energin (den lilla jag hade idag) försvann. Nu ligger jag helt utslagen på sängen och använder mig av pekfingervalsen för att skriva här.

Kompisen jag bor hos ligger utslagen på soffan.

Vet inte vad det är med denna dagen.


Fick sms av Henne förut, Hon undrade om jag ville prata ikväll. Himlans dum fråga tycker jag.. Det är väl klart att jag vill!

Så nu har jag något att se fram emot :)


Klättra på väggarna (inombords) av rastlöshet?

 
 
Vendela

Vendela

20 maj 2008 00:28

Jag tänker på dig vännen, du är stark och din far är nog en väldigt stolt far över sin dotter!

Hoppas du kan sova bättre i natt!

Kramar V*

http://forevervendela.bloggagratis.se

 
Hon som tittade in

Hon som tittade in

20 maj 2008 00:46

Vendela: Tack, det var snällt sagt! Jag hoppas att han kan vara iaf liiite stolt, ibland :)

http://kungligtknasig.bloggagratis.se

 
Vendela

Vendela

20 maj 2008 01:03

Det är väll klart han är. Är du galen, vem skulle inte vara det. Hoppas att samtalet med "Hon" var trevligt!


KRAMAR!

http://forevervendela.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hon som tittade in - 9 december 2011 17:48

Det är läskigt att släppa in nya människor i sitt liv. Det tycker då jag iallafall. Jag är nog lite rädd för vad dom har för avsikter, vad dom är ute efter liksom. Det där med tur när det kommer till nya vänner/nya vad-man-nu-ska-kalla-dom, det har j...

...

Av Hon som tittade in - 25 juni 2011 03:14

Jag hade något jag ville få sagt, men det var säkert inget viktigt. ...

Av Hon som tittade in - 20 juni 2011 00:05

I know you've been burned But every fire is a lesson learned   Med det i tanken kanske jag borde försöka.... Försöka vad? Förstå? Förstå vad?   Allt känns som en enda röra och i den röran sitter jag fast.   I'll give it a try. (Som dom ...

Av Hon som tittade in - 8 maj 2011 22:53

Tidigare ikväll satt jag med ett papper framför mig. Jag skulle svara på några punkter varav den ena var att berätta vad jag tror att andra tycker är typiskt med mig. Jag berättade om frågeställningen för min far för jag hade lite problem med att sva...

Av Hon som tittade in - 11 mars 2011 23:45

Jag sitter här i min soffa en helt vanlig fredagskväll och hade något jag ville dela med mig av, men så fort jag loggat in och klickat på "skapa inlägg" var allt som bortblåst. Jag tror det hade att göra med att saker känns annorlunda. Att jag t...

Ovido - Quiz & Flashcards