Direktlänk till inlägg 20 maj 2008

Varning för uppsats.

Av Hon som tittade in - 20 maj 2008 23:21

Sitter hemma hos min mor nu. Ska alldeles strax försöka sova.

Åkte hit idag för att försöka hitta en ask med tabletter mot nervsmärtor (som tyvärr lyser med sin frånvaro), och ett kuvert med pengar som jag sparat till tatueringsmässan. Hittade kuvertet efter att vi gått igenom alla säckar, kartonger och påsar i mitt fullpackade rum, det innehöll 900kr. Så då har jag sammanlagt 1900kr sparade till mässan, får nog lägga till en liten slant till för att kunna göra det jag vill - men det är det värt!


Samtalet med Henne varade i över en timme igår, stackarn fick lyssna på en övertrött mig, men det var riktigt kul och nu saknar jag Henne ännu mer.

Skickade några sms efter att vi lagt på.


I förmiddags när jag, ursäkta min frispråkighet, var på toaletten kom jag på vad jag drömde inatt.

Jag drömde om en av mina kusiner. Hon skulle få massage så hon låg på en brits utan kläder, det sjuka var att hon var helt täckt av päls - som en apa. Men det var ingen vanlig päls, det var liksom 20cm afrokrull (kommer inte på något finare ord som bättre beskriver typen av hår) på hela henne.

Det var en gammal turk av manligt kön som styrde över massagen, han hade gjort egen massagolja. Tror den var gjord av olivolja eller något liknande, han hade klippt (ja, klippt) i bitar av apelsin med skal och allt på i oljan. Han sa åt oss (vi var flera som skulle ge henne massage samtidigt) att smörja händerna med oljan.

När jag hade smörjt mina händer såg jag att hon hade päls (hade lyckats missa det). Jag tog tag i en lock på hennes ben som liksom drog ihop sig varje gång jag släppte den och sa: "Haha kolla, hon har afrokrull på benen".


Jag skrattade så det ekade i mitt lilla badrum, som egentligen inte är något badrum, när jag kom ihåg.

Blev alldeles fundersam och sa högt till mig själv: "Va?!"

Och skrattade lite till.


Pratade med Henne en sväng förut, jag blir på tokigt bra humör av att prata med Henne.

Jag längtar så tills på fredag, Hon kommer till stan ganska tidigt på dagen för dom har tagit ledigt då, så jag behöver inte vänta ända till kvällen med att få träffa Henne. Wohoo!

Vi kanske går på mässan då istället för på lördag. Det är bra, för finns det inte tid hos tjejen som ska få tatuera mig då kan jag kanske boka en tid på lördagen istället så att jag inte behöver vänta ett år till.


Igår när vi pratade berättade Hon att Hennes ena kompis som Hon jobbar med hade sin tjej på besök där, allihopa hade pratat om tjejer och ex och sånt och mitt ex hade berättat om tjejerna hon hade varit tillsammans med. Exet hade sagt att jag var den finaste flickvännen hon hade haft och sånt där (jag har svårt att tro på det, och det är inte för att verka blygsam eller något som jag säger så). Exet hade även sagt till Henne att hon tycker det är jobbigt att vi har strulat och fortfarande har kontakt och så, för att exet och jag precis har tagit upp vänskapen igen, att det hade varit skillnad om vi hade varit kompisar hela tiden. Jag tror inte ett skit på det. Jag tror att exet fortfarande hade blivit sur och tyckt att det var jobbigt, eller hur det nu är, att jag och Hon ses även om vi hade varit kompisar senaste året.

Jag stör mig ganska friskt på exet för tillfället (om det nu är någon som har missat det).


Hon verkar inte tro på allt som exet säger och det är väldigt positivt. Hon vill iaf fortsätta prata med mig och träffa mig och det får mig att slå kullerbyttor (inombords) av glädje.


Det är lite i smyg vi pratar, exet vet inget om det. Ikväll kunde vi inte prata så länge för exet och dom andra Hon bor med satt inne och pratade och det var för kallt för att stå ute och prata. Blev sms-maraton istället.


Ojoj, uppsats blev det här. Blir så ibland.


Jag vill klippa mig.

 
 
Rana

Rana

21 maj 2008 00:05

Jag känner på mig att det kommer att bli bra.

:-)

Kram, Rana

http://www.ranashorisont.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hon som tittade in - 9 december 2011 17:48

Det är läskigt att släppa in nya människor i sitt liv. Det tycker då jag iallafall. Jag är nog lite rädd för vad dom har för avsikter, vad dom är ute efter liksom. Det där med tur när det kommer till nya vänner/nya vad-man-nu-ska-kalla-dom, det har j...

...

Av Hon som tittade in - 25 juni 2011 03:14

Jag hade något jag ville få sagt, men det var säkert inget viktigt. ...

Av Hon som tittade in - 20 juni 2011 00:05

I know you've been burned But every fire is a lesson learned   Med det i tanken kanske jag borde försöka.... Försöka vad? Förstå? Förstå vad?   Allt känns som en enda röra och i den röran sitter jag fast.   I'll give it a try. (Som dom ...

Av Hon som tittade in - 8 maj 2011 22:53

Tidigare ikväll satt jag med ett papper framför mig. Jag skulle svara på några punkter varav den ena var att berätta vad jag tror att andra tycker är typiskt med mig. Jag berättade om frågeställningen för min far för jag hade lite problem med att sva...

Av Hon som tittade in - 11 mars 2011 23:45

Jag sitter här i min soffa en helt vanlig fredagskväll och hade något jag ville dela med mig av, men så fort jag loggat in och klickat på "skapa inlägg" var allt som bortblåst. Jag tror det hade att göra med att saker känns annorlunda. Att jag t...

Ovido - Quiz & Flashcards