Direktlänk till inlägg 21 maj 2008

God jul?

Av Hon som tittade in - 21 maj 2008 10:58

Jag är kanske lite fåfäng. Sitter här med tandblekningsskenor på. Jag vill också ha ett bländande vitt leende. Grejen är bara den att jag har ganska vita tänder egentligen. Onödigt.


Jaha, om två timmar ska jag vara hos sjukgymnasten. Det behövs. Hoppas sjukgymnasten gör det hon ska idag, det gjorde hon inte förra veckan, då struntade hon helt i att dra mig i nacken och fixa kotorna i ryggen. Inte snällt tycker jag.


Iiih idag är det onsdag, i övermorgon är det fredag!

Känner mig som ett litet barn som väntar på julafton, tiden bara släpar sig fram. Men den som väntar på något gott.. Eller hur man nu säger.

Kommer nog vara lika glad som ett barn på julaftonsmorgon på fredag. Skutta runt tre meter ovanför backen och allt det där.


Efter sjukgymnasten bär det av till stan igen. Ska träffa katt-kompisen och hennes nya flört, spännande!


Näej, dusch nu kanske?


Ho, ho, ho! Finns det några snälla barn här?

 
 
Olof

Olof

21 maj 2008 18:15

Åhh va snällt tack! Nu fick jag ett stort leende. Hoppas att du mår bra!
Kram
PS. Vad vore bloggagratis utan Hon som tittade in? Låt mig svara: Inte mycket.

http://troligtvisinte.bloggagratis.se

 
Hon som tittade in

Hon som tittade in

22 maj 2008 18:59

Olof: Tack själv minsann! Nu blev jag glad :)

http://kungligtknasig.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Olof

22 maj 2008 19:39

Jag är mållös men för att jag ska klämma fram ett svar. Tack. Tack. Och tack igen. :)
Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hon som tittade in - 9 december 2011 17:48

Det är läskigt att släppa in nya människor i sitt liv. Det tycker då jag iallafall. Jag är nog lite rädd för vad dom har för avsikter, vad dom är ute efter liksom. Det där med tur när det kommer till nya vänner/nya vad-man-nu-ska-kalla-dom, det har j...

...

Av Hon som tittade in - 25 juni 2011 03:14

Jag hade något jag ville få sagt, men det var säkert inget viktigt. ...

Av Hon som tittade in - 20 juni 2011 00:05

I know you've been burned But every fire is a lesson learned   Med det i tanken kanske jag borde försöka.... Försöka vad? Förstå? Förstå vad?   Allt känns som en enda röra och i den röran sitter jag fast.   I'll give it a try. (Som dom ...

Av Hon som tittade in - 8 maj 2011 22:53

Tidigare ikväll satt jag med ett papper framför mig. Jag skulle svara på några punkter varav den ena var att berätta vad jag tror att andra tycker är typiskt med mig. Jag berättade om frågeställningen för min far för jag hade lite problem med att sva...

Av Hon som tittade in - 11 mars 2011 23:45

Jag sitter här i min soffa en helt vanlig fredagskväll och hade något jag ville dela med mig av, men så fort jag loggat in och klickat på "skapa inlägg" var allt som bortblåst. Jag tror det hade att göra med att saker känns annorlunda. Att jag t...

Ovido - Quiz & Flashcards