Direktlänk till inlägg 27 maj 2008

Oj, så tokigt.

Av Hon som tittade in - 27 maj 2008 21:17

Fick prata en liten stund med Henne inatt efter att Hon kommit hem från jobbet. Vi hann inte prata klart för Hennes batteri tog slut. Vi övergick till att skicka sms istället. Efter att vi skrivit godnatt och så, så skickade Hon ett sms till. Hon skrev så gulligt..:

"Du. Jag gillar dig. Lite. Pytte pytte lite."

Jag blev alldeles glad.


Hon ringde idag när jag duschade, Hon tyckte det var kul och hoppades på att jag blev kall när jag var tvungen stänga av vattnet för att höra Henne.

Lite skadeglad är Hon.


Idag var jag med en kompis och hennes arbetskompis till den tatueringsstudion som han jag träffade på Harry's i onsdags jobbar på, blev inte så lite sugen på att tatuera mig igen. Eller på att pierca mig för all del. Att jag aldrig blir nöjd. Jag vill bara ha mer och mer och mer.

Efter studion knallade vi lite på stan och sen hoppade jag på en buss för att möta upp brors tjej. Jag satt och tänkte på Henne hela vägen, på en massa tokiga saker Hon sa och gjorde i söndags. Jag blev så full i skratt att jag inte kunde sluta le och jag var tvungen att bita mig i läppen för att inte skratta högt. Tjejerna jag satt mitt emot tittade lite konstigt på mig.

Jag och brors tjej shoppade lite och käkade mat och glass. Sen bar det av hemåt.


Är ruskigt trött så det blir nog till att sova tidigt.

Hon skulle skicka ett sms när Hon kommer hem från jobbet, skulle vilja vara vaken då. Men Hon visste inte om Hon skulle sluta elva, ett eller tre och sms:et finns ju kvar i morgon.

Saknar Henne.


When you smile with those eyes,

baby it's like you place a finger on my heart.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hon som tittade in - 9 december 2011 17:48

Det är läskigt att släppa in nya människor i sitt liv. Det tycker då jag iallafall. Jag är nog lite rädd för vad dom har för avsikter, vad dom är ute efter liksom. Det där med tur när det kommer till nya vänner/nya vad-man-nu-ska-kalla-dom, det har j...

...

Av Hon som tittade in - 25 juni 2011 03:14

Jag hade något jag ville få sagt, men det var säkert inget viktigt. ...

Av Hon som tittade in - 20 juni 2011 00:05

I know you've been burned But every fire is a lesson learned   Med det i tanken kanske jag borde försöka.... Försöka vad? Förstå? Förstå vad?   Allt känns som en enda röra och i den röran sitter jag fast.   I'll give it a try. (Som dom ...

Av Hon som tittade in - 8 maj 2011 22:53

Tidigare ikväll satt jag med ett papper framför mig. Jag skulle svara på några punkter varav den ena var att berätta vad jag tror att andra tycker är typiskt med mig. Jag berättade om frågeställningen för min far för jag hade lite problem med att sva...

Av Hon som tittade in - 11 mars 2011 23:45

Jag sitter här i min soffa en helt vanlig fredagskväll och hade något jag ville dela med mig av, men så fort jag loggat in och klickat på "skapa inlägg" var allt som bortblåst. Jag tror det hade att göra med att saker känns annorlunda. Att jag t...

Ovido - Quiz & Flashcards