Direktlänk till inlägg 5 juni 2008

Intrigmakare?

Av Hon som tittade in - 5 juni 2008 00:56

Igår kväll pratade jag en stund med Henne. Efter att vi sagt godnatt och lagt på fick jag ett sms av Henne, så här stod det:

":* godnatt tantfan. Jag diggar dig... Typ, fett mycket. Du e liksom sjuuukt bra. Kittlar dödsskönt i kistan när jag tänker på tant. /lammkött"


Jag blev bara så glad när Hon skrev det. Ibland (läs: typ, jämt) är Hon ganska rolig.

Då ville jag verkligen ha Henne här hos mig.


Blir lite bortskämd på helgerna med Hennes sällskap så det känns alldeles tomt under veckorna.

Känns bra att veta (Hon säger så iaf) att Hon saknar mig med.


Finns en person som verkar vara ute efter att sabba en massa. Den här personen gillar intriger och att skvallra. Personen försöker klura ut om det är något mellan Henne och mig. Hon svarade inte personen, Hon gillar inte personen särskilt mycket. Jag sa att jag inte skulle påstå att det är Hon och jag nu. Personen blev snopen och sa att det väl bara var falska rykten som sprider sig fort då.

Det är helt otroligt att folk inte bara kan sköta sitt och låta bli att snoka och prata en massa om saker dom inte har ett dugg med att göra.

Personen i fråga har även tagit kontakt med Hennes ena ex nu.

Ja jesus, en del har allt för mycket fritid.


Hon undrade om jag vill göra något särskilt i helgen. Kanske åka någonstans eller så. Hon vill inte vara häromkring för Hon är ganska trött på folket här. Jag förstår Henne.

Men jag vet inte vad man skulle kunna göra.

Är det någon som har något förslag?


Har tyckt en smula synd om mig själv idag också, tror jag.

Var på möte på försäkringskassan idag, kommer bli kallad till "Pila-projektet" som går ut på att utreda om jag kan komma ut i arbetslivet.

Kommer få träffa bl.a läkare, sjukgymnast, psykolog och arbetsterapeut under en vecka. Sen är det arbetsförmågeutredning som gäller i två veckor.

Ja, det blir säkert bra.

Hos sjukgymnasten pratade vi om allt man missar när man har sånna här skador och inte kan jobba. Det var lite nedslående.

Jag vet ju att det är så, men om man inte pratar om det kan man liksom låtsas om som att det inte alls är så.

Och behandlingen var verkligen inte angenäm idag, gjorde ruskigt ont. Mådde helt illa när jag gick därifrån. Blev hem och slänga sig på sängen.


Nu ska jag skriva godnatt till Henne och sen se om jag kanske kan besöka drömmarnas land.


Era kommentarer värmer!

 
 
Ingen bild

Olof

5 juni 2008 09:21

Haha! Det där smset var sött. Kanske åka till ett bnb? Hoppas att du blir bättre =)

 
mauwlin

mauwlin

5 juni 2008 10:11

Åk till Liseberg, haha! :)

http://mauwlin.bloggagratis.se

 
Hon som tittade in

Hon som tittade in

5 juni 2008 18:23

Olof: Jaa visst var det :) Nu blir jag säkert en smula idiotförklarad, men jag får skylla på att jag är lite yr och inte riktigt med idag.. Men vad är ett bnb? Tack jag blir allt bättre om en dag eller två :)

Mauwlin: Åh Liseberg vore, gud så kul! :)

http://kungligtknasig.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Olof

5 juni 2008 18:54

Ett bnb är min förkortning av ett bed and brekafast vilket alltid är trevligt enligt undertecknad. Varför jag skulle idiotförklara dig övergår mig. =)

 
Ingen bild

Hon som tittade in

5 juni 2008 19:29

Olof: Ahaa på så vis. Det lät massa mysigt! Men vilken tur för mig att jag slapp bli idiotförklarad denna gången ;)

 
Ingen bild

Olof

5 juni 2008 19:46

Ja jag tyckte det med. Bed and breakfast är massa mysigt! Men gör något som ni båda mår bra av så ordnar det sig alltid. =) Haha jag blir alltid idiot förklarad, varje dag.

 
Ingen bild

Hon som tittade in

6 juni 2008 12:31

Olof: Jag brukar bli idiotförklarad ganska ofta jag med, men man får väl helt enkelt bjuda på den ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hon som tittade in - 9 december 2011 17:48

Det är läskigt att släppa in nya människor i sitt liv. Det tycker då jag iallafall. Jag är nog lite rädd för vad dom har för avsikter, vad dom är ute efter liksom. Det där med tur när det kommer till nya vänner/nya vad-man-nu-ska-kalla-dom, det har j...

...

Av Hon som tittade in - 25 juni 2011 03:14

Jag hade något jag ville få sagt, men det var säkert inget viktigt. ...

Av Hon som tittade in - 20 juni 2011 00:05

I know you've been burned But every fire is a lesson learned   Med det i tanken kanske jag borde försöka.... Försöka vad? Förstå? Förstå vad?   Allt känns som en enda röra och i den röran sitter jag fast.   I'll give it a try. (Som dom ...

Av Hon som tittade in - 8 maj 2011 22:53

Tidigare ikväll satt jag med ett papper framför mig. Jag skulle svara på några punkter varav den ena var att berätta vad jag tror att andra tycker är typiskt med mig. Jag berättade om frågeställningen för min far för jag hade lite problem med att sva...

Av Hon som tittade in - 11 mars 2011 23:45

Jag sitter här i min soffa en helt vanlig fredagskväll och hade något jag ville dela med mig av, men så fort jag loggat in och klickat på "skapa inlägg" var allt som bortblåst. Jag tror det hade att göra med att saker känns annorlunda. Att jag t...

Ovido - Quiz & Flashcards