Direktlänk till inlägg 3 juni 2008

Fy för mig.

Av Hon som tittade in - 3 juni 2008 21:03

Jävlar.

Jag vill inte känna såhär.

Något är fel. Men jag vet inte vad.

Det är jobbigt.


Oroar mig en smula för pappa också.

Behandlingen med cellgifter är avslutad nu. På måndag börjar strålbehandlingen. Från början var det tänkt att han skulle få 33-34 behandlingar, men det kanske inte behövs så många. Och det är bra.

Det ska strålas varje vardag tills han är färdigbehandlad.

Jag hoppas innerligt att han inte kommer må dåligt av strålningen.

Jag tycker inte det här är kul alls.

Han kommer att bli frisk den här gången också.

Men det hemska är att jag nästan förväntar mig att han kommer bli sjuk inom dom närmsta två åren igen. Som sist.

Jag är så otroligt rädd för att förlora honom så det blir nästan som så att jag tar avstånd från honom. Som att jag förbereder mig på att han kommer försvinna.

Jag får dåligt samvete över att jag gör så, men jag kan inte hjälpa det.

Tycker det är jobbigt att träffa honom, han ser inte ut som min pappa längre.

Fy fan va hemsk jag är!

Jag borde verkligen skämmas över att jag tänker och gör såhär.

Jag borde vara ett bättre stöd för honom.

Jag är inte bra.


Och som om det inte vore nog så saknar jag Henne något så otroligt mycket.


Usch, idag är jag ingen rolig människa (som om jag är det annars).

Jag tycker visst bara en massa synd om mig själv.


Tokigt.


Ge mig Henne, tack!

 
 
mauwlin

mauwlin

3 juni 2008 23:32

usch, vad tungt... vore lögn att säga att jag vet vad du går igenom, men jag försöker i alla fall förstå. Lycka till med din pappa. och med Henne också :)

http://mauwlin.bloggagratis.se

 
Hon som tittade in

Hon som tittade in

4 juni 2008 17:31

Mauwlin: Tack så mycket :)

http://kungligtknasig.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Olof

4 juni 2008 23:17

Kan bara säga att jag hoppas att allt ordnar sig, att din pappa tillfrisknar och du faktiskt får Henne! =) Ha inte dåligt samvete, det är bara en naturlig reaktion. Hoppas att allt ordnar sig.

 
Ingen bild

Hon som tittade in

5 juni 2008 00:55

Olof: Tack! :)

Ni är för söta, båda två :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hon som tittade in - 9 december 2011 17:48

Det är läskigt att släppa in nya människor i sitt liv. Det tycker då jag iallafall. Jag är nog lite rädd för vad dom har för avsikter, vad dom är ute efter liksom. Det där med tur när det kommer till nya vänner/nya vad-man-nu-ska-kalla-dom, det har j...

...

Av Hon som tittade in - 25 juni 2011 03:14

Jag hade något jag ville få sagt, men det var säkert inget viktigt. ...

Av Hon som tittade in - 20 juni 2011 00:05

I know you've been burned But every fire is a lesson learned   Med det i tanken kanske jag borde försöka.... Försöka vad? Förstå? Förstå vad?   Allt känns som en enda röra och i den röran sitter jag fast.   I'll give it a try. (Som dom ...

Av Hon som tittade in - 8 maj 2011 22:53

Tidigare ikväll satt jag med ett papper framför mig. Jag skulle svara på några punkter varav den ena var att berätta vad jag tror att andra tycker är typiskt med mig. Jag berättade om frågeställningen för min far för jag hade lite problem med att sva...

Av Hon som tittade in - 11 mars 2011 23:45

Jag sitter här i min soffa en helt vanlig fredagskväll och hade något jag ville dela med mig av, men så fort jag loggat in och klickat på "skapa inlägg" var allt som bortblåst. Jag tror det hade att göra med att saker känns annorlunda. Att jag t...

Ovido - Quiz & Flashcards