Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Hon som tittade in - 5 februari 2008 16:35

Gudars skymning vad dålig jag har varit på att uppdatera här sista tiden..


Jaa, vad händer?


Sälen var bra, massa snö hade vi och fint väder nästan hela tiden.


Annars är jag mest hos tjej hela tiden. Blir bara hem, packa om väskan, sova en eller max två nätter hemma och sen tillbaka.


Har bestämt mig för att flytta också, lämnat intresseanmälningar lite här och var. Sa upp min lägenhet i torsdags så senast 30 april ska jag ha flyttat. Får väl se om jag fått tag i nån lägenhet då eller vart jag ska ta vägen, det löser sig alltid.


En massa tankar snurrar och jag vet varken ut eller in. Jag skulle vilja proppa huvudet fullt med något mjukt som gör att jag inte kan tänka utan bara vara.

I onsdags fick jag veta att pappa är sjuk igen. Dom hade visst hittat metastaser i ljumsken på honom. Så på torsdag ska vi med honom till sjukhuset och prata med läkaren, få lite mer information och så. Sen blir det cellgifter och strålning och hela kalaset för honom.

Det känns som att jag bara har väntat på det här beskedet sen dom opererade honom sist.

Jag är så otroligt rädd för att förlora honom!

Och jag känner mig så fruktansvärt hemsk för det känns som att jag redan har ställt in mig på att han inte kommer klara sig..

Självisk känner jag mig också, för jag vet inte hur jag ska orka det här.

Men det handlar ju inte om mig..

Jaa.. Jag vet helt enkelt inte..


Vad gör man?

Ovido - Quiz & Flashcards