Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Hon som tittade in - 8 februari 2008 05:10

Jo, klockan är mitt i natten och jag är så trött så det känns som om huvudet väger ungefär 31,7 kg..

Och jag skulle nästan kunna svära på att det hänger små lila flodhästar i mina ögonlock. (Egentligen är dom inte så små, men dom är ju helt klart mycket mindre än vad flodhästarna som strövar omkring i det fria är - därför säger jag små. Allt är relativt och det beror helt på vad man jämför med. Men lila är dom ialla fall.)


Jo, när jag blir såhär trött så händer det väldigt ofta att jag bara svamlar om en massa saker som, för mig, verkar ruskigt vettiga men för andra (och mig själv i 'vaket' tillstånd) kan te sig helt obegripliga. Det kan förklaras med att jag liksom för ett litet samtal med mig själv inne i huvudet och sen när jag ska försöka få fram det så att andra kan ta del av det händer det allt som oftast att jag hoppar över lite information här och där, och så räknar jag med att andra ska hänga med på vad jag menar ändå. För jag tror på fullaste allvar att andra hör mina små inre samtal.


Jo, här kom ett fint exempel på svammel.. Varsågod. Eller bläddra förbi bara, kanske lika bra.


I vilket fall som helst borde jag sova för längesen.

Jag ber om ursäkt om bokstäverna kommer i fel ordning eller överhuvudtaget inte ens bildar ord. Jag hänger inte med så bra just nu.

Men jag måste vänta på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga upp tvätten innan det blir sova.


Det blev inget vettigt skrivet alls inatt, får återkomma imorgon när jag vet vad jag pratar om. (Eller iaf är vaken när jag skriver.)


Jag saknar tjej nåt så otroligt mycket. Jag hoppas innerligt att jag inte kommer förstöra det här. Blir så mycket allt med pappa och det där, så jag blir lätt lite nere ibland, och då drar jag mig undan och orkar inte göra så mycket eller vet varken ut eller in när någon frågar mig nåt. Förstår att det blir jobbigt för henne men jag hoppas att hon orkar stå ut med mig, för det går över och jag vill verkligen inte förlora henne!


Sov sig gott.


Ovido - Quiz & Flashcards