Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Hon som tittade in - 16 februari 2008 15:00

Jora, tjej ringde att vid tio igår kväll. Pratade riktigt länge (mot vad vi gjort senaste veckan iaf).

Annars blev det inte många knop gjorda igår, slappade i soffan hela kvällen.


Somnade någon gång efter fem imorse så jag är rätt trött.

Drömde att jag kvävde min bror med en kudde. Inte bra.

Är det möjligtvis så att mitt rätta jag kommer fram i mina drömmar? Isf blir jag nog lite rädd.


Ska strax hoppa i duschen. Blir till stan ikväll. Skulle varit ut med några kompisar. Men så ringde en annan kompis och var alldeles desperat, hon skulle bestämt ha med mig till ett annat ställe. Så får väl se om jag lyckas övertala henne att följa med till det stället dom andra ska till och att vi går vidare sen. Det märks.


Ringde tjej förut, hon lät väldigt nyvaken och väldigt trött. Hann säga några meningar och sen somnade hon i telefonen. Skrattade lite för mig själv och la på.

35 minuter senare ringde hon upp, då hade hon vaknat till liv.


Nej, nu får jag göra nåt vettigt.


Hej på mig, jag får ha det så kul ikväll.

Ovido - Quiz & Flashcards