Direktlänk till inlägg 21 februari 2008

How can I let you play me?

Av Hon som tittade in - 21 februari 2008 03:11

Jaha och här kommer ännu ett inlägg där det skrivs om tjej..


Jag skickade sms till tjej i eftermiddags och frågade om hon inte ville att jag skulle veta vem den där kompisen hon ska träffa imorgon är. Hon sa att det inte spelade någon roll så. Att det var ett annat ex. Och att jag inte får berätta det för någon, att dom träffas. Exets pojkvän vill inte att hon och tjej ska träffas.

Jag tycker inte heller att det är sådär jättekul. Jag vet att tjej har varit otrogen mot flera av sina tjejer med just det där exet. Och om ingen vet att dom träffas kan dom göra vad dom vill utan att någon får reda på det. Och jag tror inte tjej har det samvetet så att hon skulle känna sig manad att berätta det för mig.

Visst vi är inte tillsammans, men hon har ändå sagt att hon skulle berätta för mig om hon träffar någon annan.. Men varför säga det till mig och riskera att jag inte vill träffa henne mer när det aldrig kan bli något seroöst mellan henne och exet?


Jag frågade henne på msn förut om hon hade tid och lust att ses på fredag. Hon svarade att det nog går att ordna. (Slösa gärna så med entusiasmen.)

Jag frågade hur det hade gått med datorn hon skulle hjälpa sitt ex med idag. Då visade det sig att hon aldrig hade varit där, exet hade kommit till henne en sväng istället.

Ha! Jag bara älskar ex!

När hon skulle gå från msn frågade hon om vi inte kunde höras imorgon. Det tycker jag, svarade jag då. Ja bra, var hennes svar.

Sen skrev jag att jag faktiskt saknar henne. Och att hon skulle hälsa kompisen.

Hon svarade inte. Och hon skrev inte puss eller hej då eller något, bara loggade ut.

Det är inte kul alls längre.

Får väl se hur hon är på fredag. (Om vi nu kommer att ses. Hon kan säkert hitta på något bättre att göra.) Men ska det fortsätta såhär är det nog lika bra att säga hej då?


Kattvakt i stan blir i helgen.

Ska träffa en kompis i stan imorgon, ev gå på bio eller hyra film. Efter det åker jag till katt-kompisen och sover där. Kommer hem på söndag igen.

Men datorn följer med, så är jag uttråkad eller frustrerad lär jag nog skriva av mig lite här.


Måste försöka få ordning på sömnen igen. Blir inte många timmars sömn per natt, och sömnen jag får är inge vidare.


I should have seen it coming,

I should have fucking known.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hon som tittade in - 9 december 2011 17:48

Det är läskigt att släppa in nya människor i sitt liv. Det tycker då jag iallafall. Jag är nog lite rädd för vad dom har för avsikter, vad dom är ute efter liksom. Det där med tur när det kommer till nya vänner/nya vad-man-nu-ska-kalla-dom, det har j...

...

Av Hon som tittade in - 25 juni 2011 03:14

Jag hade något jag ville få sagt, men det var säkert inget viktigt. ...

Av Hon som tittade in - 20 juni 2011 00:05

I know you've been burned But every fire is a lesson learned   Med det i tanken kanske jag borde försöka.... Försöka vad? Förstå? Förstå vad?   Allt känns som en enda röra och i den röran sitter jag fast.   I'll give it a try. (Som dom ...

Av Hon som tittade in - 8 maj 2011 22:53

Tidigare ikväll satt jag med ett papper framför mig. Jag skulle svara på några punkter varav den ena var att berätta vad jag tror att andra tycker är typiskt med mig. Jag berättade om frågeställningen för min far för jag hade lite problem med att sva...

Av Hon som tittade in - 11 mars 2011 23:45

Jag sitter här i min soffa en helt vanlig fredagskväll och hade något jag ville dela med mig av, men så fort jag loggat in och klickat på "skapa inlägg" var allt som bortblåst. Jag tror det hade att göra med att saker känns annorlunda. Att jag t...

Ovido - Quiz & Flashcards