Direktlänk till inlägg 27 februari 2008

Någon dag.

Av Hon som tittade in - 27 februari 2008 23:34

Somnade inte förrän runt halv åtta imorse.
Drömde att jag var hos en optiker för att kolla synen, optikern var även tandläkare.
Han tog mina piercingar, den jäveln, till och med dom i öronen.
Måste ha drömt det för att jag skulle till tandläkaren idag och nog var lite nervös för vad hon skulle säga om piercingarna.

Blev riktigt snopen då hon inte sa ett ord om det. Men hon rådde mig att bara använda eltandborste, jag är visst lite för energisk när jag borstar tänderna så tandhalsarna har kommit fram på flera ställen vilket gör ganska ont.

Jag var skapligt trött när pappa ringde för att väcka mig vid tolv så jag kom inte ur sängen förrän vid två ungefär. Hade himlans jätteont och tyckte det var tur att det var torsdag och jag skulle få komma till sjukgymnasten.
Men nej, då var det ju bara onsdag så klart.

Var helt slut när jag kom hem från tandläkaren i eftermiddags så jag la mig på soffan och kikade på tv.
Strax innan sex ringde pappa och han tyckte att jag skulle passa på att sova när jag var trött. Så vi sa godnatt och jag stängde av ljudet på mobilen.
Somnade strax innan sju. Vaknade ett par gånger men lyckades somna om igen.
Men så ringde mamma tio över åtta, jag försökte få lägga på innan jag vaknade till för mycket. Men nej da, det gick ju inte. Hon var tvungen att säga det hon skulle innan vi kunde säga hej då.
Och två minuter efter vi lagt på ringde en kompis, och hon ville absolut att jag skulle prata med henne medans hon hämtade kartonger i förrådet.
Efter det var det kört, jag kunde inte somna om och lär väl inte kunna sova på många timmar.
Det mamma ville säga var ialla fall att hon visste en tjej som ville bli av med sin lägenhet i stan. Hon är en kompis till en kompis. Eftersom jag ändå var vaken ringde jag till henne, så jag ska dit och kika på lördag.
Har fortfarande inte hört något från hyresvärden till lägenheten som jag kollade på i lördags. Och den jag ska titta på på lördag är billigare och ingen källarlägenhet så får väl se hur det blir.

Det känns, det gör det verkligen.
Fruktansvärt frustrerande.
Vet inte vad jag ska göra med allt?


Don't like reality

It's way to clear to me.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hon som tittade in - 9 december 2011 17:48

Det är läskigt att släppa in nya människor i sitt liv. Det tycker då jag iallafall. Jag är nog lite rädd för vad dom har för avsikter, vad dom är ute efter liksom. Det där med tur när det kommer till nya vänner/nya vad-man-nu-ska-kalla-dom, det har j...

...

Av Hon som tittade in - 25 juni 2011 03:14

Jag hade något jag ville få sagt, men det var säkert inget viktigt. ...

Av Hon som tittade in - 20 juni 2011 00:05

I know you've been burned But every fire is a lesson learned   Med det i tanken kanske jag borde försöka.... Försöka vad? Förstå? Förstå vad?   Allt känns som en enda röra och i den röran sitter jag fast.   I'll give it a try. (Som dom ...

Av Hon som tittade in - 8 maj 2011 22:53

Tidigare ikväll satt jag med ett papper framför mig. Jag skulle svara på några punkter varav den ena var att berätta vad jag tror att andra tycker är typiskt med mig. Jag berättade om frågeställningen för min far för jag hade lite problem med att sva...

Av Hon som tittade in - 11 mars 2011 23:45

Jag sitter här i min soffa en helt vanlig fredagskväll och hade något jag ville dela med mig av, men så fort jag loggat in och klickat på "skapa inlägg" var allt som bortblåst. Jag tror det hade att göra med att saker känns annorlunda. Att jag t...

Ovido - Quiz & Flashcards