Alla inlägg den 5 december 2007

Av Hon som tittade in - 5 december 2007 23:43

Ja, det gick ju verkligen bra att låta bli att skriva till honom.

Efter att jag sett att han klickat i att han har ett förhållande på facebook, var jag tvungen (nej, egentligen var jag inte det) att skriva.

Han svarade faktiskt. Men efter att jag frågade om han var tillsammans med exet svarade han inget mer och en stund senare loggade han ut.

Jag borde ha låtit bli att skriva överhuvudtaget.


Jag förstår inte hur jag ska klara av att vara vän med han om han är tillsammans med henne. Jag kommer gå under.

Nej, då får det nog vara.


För övrigt är jag nog ganska arg på mig själv.

Av Hon som tittade in - 5 december 2007 18:51

Jag ska visst föreställa den man kan ringa till när man känner för det. Och så ska jag ställa upp, bara sådär. För jag har ju inget bättre för mig än att sitta och vänta på att bli "utringd", nej nej.

Visst, jag tycker inte alltid särskilt mycket om mig själv. Men är jag inte värd mer?


Jag gick sönder ännu lite mer förut. Det var knäckande att läsa.



Hatar, hatar, hatar detta.

Av Hon som tittade in - 5 december 2007 14:20

Hjärtat sjönk ner till fotknölarna för en liten stund sen.

Vet inte hur jag ska lyckas fiska upp det därifrån.


Idag är ingen bra dag.

Jag vill inte ha det såhär.



Ta mig härifrån.

Av Hon som tittade in - 5 december 2007 01:04

Det är natt, och jag borde ha gått och lagt mig för längesen.


Han är inloggad på msn nu, med statusen satt på upptagen.

Det krävs verkligen all självbehärskning jag lyckas uppbåda för att inte skriva till honom.

Det är riktigt stressande och den lilla trötthet jag tidigare kände är nu som bortblåst.

Fan att jag inte gick och la mig då för en timme sen.



Jag vill faktiskt inte det här.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards