Alla inlägg den 11 december 2007

Av Hon som tittade in - 11 december 2007 15:57

Det blev inget julklapps-handlande idag.

Vaknade till liv ordentligt först vid halv tre. Kompisen hade inte kommit iväg till stan hon heller, för hon va dålig.

Jag tror minsann att jag börjar bli förkyld, ont i halsen och en annan sorts huvudvärk än den vanliga. I love it, I love it, I love it..!


Inatt drömde jag om fiskar.

Fiskar som växte jättefort bara man matade dom lite. Och prata kunde dom. En fisk blev jättestor och när den såg att min bror hade mat till den sprang den upp (jaa fiskarna skuttade runt på stjärtfenorna) på stranden. Fisken blev så glad att den utropade "ooooh", och så jagade den bror min tills den fick maten.

Det var lustigt.


Nu ska jag försöka få i mig nåt att äta.


Här får morgondagens skuggor inte ruva.

Av Hon som tittade in - 11 december 2007 04:48

Det känns lite jobbigt just nu.

Är fortfarande inte särskilt trött och känner inte för att ligga och vrida och vända på mig i en evighet, därför sitter jag här och tråkar.


Hade hoppats lite på att få lite sällskap på msn, men hon verkar ha försvunnit.


Imorn (eller snarare senare idag) är det meningen att jag ska till stan och handla julklappar med en kompis. Men med tanke på vad klockan är nu och att hon slutar tjugo över elva och att jag därför skulle behöva ta bussen tjugo över tio, så kan man nog nästan räkna med att det inte blir nåt med det.


Jag skulle behöva leta reda på inlämningskvittot på min mobil som varit på reparation, så jag kan hämta ut den. Men det är så rörigt här hemma och jag har absolut ingen aning om vart det är, så det är inte särskilt lockande.


Ska bli lite spännande att se vad som kommer ske.


Spelar det längre någon roll?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards