Alla inlägg den 8 december 2007

Av Hon som tittade in - 8 december 2007 15:21

Gårdagskvällen blev mycket lyckad!

Först lagade vi god mat och sen, lagom till idol, fick vi sällskap av ytterligare två klasskamrater till dom. Så vi kikade på finalen och pratade och skrattade som tokar mellan varven.

Längesen jag hade så kul och skrattade så mycket!


Strax efter tolv inatt fick jag ett samtal från en kompis som tyckte jag skulle komma och umgås med dom, det var ju så längesen sist.

Jag bestämde mig för att knata dit. Det var riktigt trevligt att träffa dom!

Träffade den ena tjejen som var där ett tag i slutet av sommaren/början av hösten. Det gick inget vidare då hennes ex fortfarande var med i bilden (jag vet inte hur jag lyckas träffa folk som inte kan släppa sina ex?) så det hela blev nerlagt och vi bestämde oss för att bara vara vänner.

Iaf, jag sov hos henne inatt och det känns lite knas efter det. Blev lite tokigt så får väl se om det är som det ska mellan oss.


Idag läste jag en blogg och fick utan förvarning (okej, jag visste redan innan att jag inte är helt oberörd av personen ifråga) en oangenäm påhälsning av ett svart (Eller är det kanske grönt? När man pratar om avund är det väl grönt iaf?) litet monster, även känt som 'svartsjuka'.

Det högg till någonstans i hjärtetrakten och mina ögon skickade iväg blixtar med ljusets hastighet. (Nej, jag är inte särskilt stolt över det. Men sådan är verkligheten.)


Nu ska jag skutta in i duschen och sen bär det iväg till stan igen.

Förfest med tre av dom som var med igår plus en nykomling. Sen blir det utgång.


Som ett tårögt barn

har du gjort mig svag

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards