Alla inlägg den 7 december 2007

Av Hon som tittade in - 7 december 2007 12:42

Inatt drömde jag massa mardrömmar (som vanligt).

Först tog det evigheter att somna för att jag hade så ont efter sjukgymnasten, gjorde till och med ont att ligga mot kudden. Sen när jag väl somnat fick jag sova två-tre timmar innan jag vaknade av mardrömmarna och trodde det stod någon bredvid sängen. Blev dörädd, men insåg ganska snabbt att det inte var någon där. Så det var bara att knö runt lite i sängen för att slutligen somna om. Självklart drömde jag fler mardrömmar, så jag känner mig inte alldeles för utvilad.

Men jag ser fram emot kvällen. Blir idolkväll hos en kompis med några klasskamrater till henne. Roligt att träffa lite nya människor.


Tänkte försöka vara lite effektiv innan det bär av till stan.

Diska lite och sånt där tråk. Men det är väl lika bra att sätta igång så det blir gjort.



Tack för mig.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards