Alla inlägg den 15 december 2007

Av Hon som tittade in - 15 december 2007 15:30

Det var massa kul att vara barnvakt, hennes lillasyster är en aning galen tror jag.

Vi tittade på "Shrek 3" och "Hajar som hajar", fast jag och systern tittade inte så mycket på filmerna. Jag skulle kittla henne på armen hela första filmen, sen mellan filmerna spelade vi ett spel som hon kommit på själv (hon vann), under sista filmen skulle vi leka att dom var syskon som vanligt och att jag var deras mormor (så gammal ser tydligen jag ut att vara). Fick låna ett par glasögon som inte riktigt matchade mitt synfel, men det var ganska underhållande iaf. (Ja, inte glasögonen då, men att vara mormor.)

Kompisen kikade aldrig förbi, hon gick på krogen istället.

Strax efter halv ett kom mamman hem så vi åkte tillbaka mot stan där vi hämtade upp två kompisar till tjejen och så åkte vi och käkade på Max.

Sen skjutsade vi folk lite hit och dit så klockan blev jättesent och vi kom fram till att det nog var smidigast om jag sov kvar.

Såg tre stjärnfall under bilturerna, vackert!

Tog 14-bussen hem idag och kom hem för ungefär en halvtimme sen.

Ska alldeles strax åka till mamma och käka lite.

Ikväll blir det till att skaka rumpa på krogen.


När jag ser en stjärna falla, önskar jag..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards