Alla inlägg den 17 december 2007

Av Hon som tittade in - 17 december 2007 21:56

Drömde mardrömmar efter fimen vi såg igår. Drömde att jag blev jagade av folk som var inlindade i ståltrådar som det var ström i. Då sprang jag fort! Sen var jag i en vattenpark där jag åkte rutchkanor och karuseller i vattnet, rätt kul.


Idag blev jag väckt av telefonen, (det blir jag iofs alltid, men idag var det en kompis och inte pappa), kompisen undrade om hon kunde ta med sig en kompis och komma och dricka kaffe 40min senare. Det gick bra sa jag och flög upp och försökte plocka ihop det värsta i röran här. Efter en stund, då jag insett att det inte blev mycket bättre, gav jag upp och välkomnade dom in bland alla grejer.
När dom försvunnit till bussen roade jag mig med att städa i ungefär fem timmar, med pauser för att prata i telefon och sitta vid datorn.
Naturligtvis slutade min dammsugare suga och jag hittade inte dammsugarpåsarna så jag blev en aning uppgiven. Som en räddande ängel (eller som "sabrina, tonårshäxan") kom bror hit med (flygandes på?) sin dammsugare. Tack, tusen tack!
Tro det eller ej, men nu är mitt hem städat. Får se om jag orkar plocka fram skurmoppen imorgon och ta det sista bara.

Nu väntar jag på att tjejen och hund ska komma till mig och hälsa på.


När jag blir stor ska jag ha ett självstädande hem.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards