Alla inlägg den 4 december 2008

Av Hon som tittade in - 4 december 2008 23:39

Skickade sms till Henne igår kväll, fick inget svar så några timmar senare skrev jag igen och frågade om Hon mådde bra.

Fick till svar att Hon mådde bra men att det var mycket nu.

Skrev inget mer till Henne och hörde inget mer från Henne heller, förrän ikväll.

Trodde inte Hon skulle höra av sig och jag tänkte vara stönig och inte skriva.

Blev lite besviken när timmarna gick och jag inte hörde något, trodde Hon var ledig idag.

Hon skrev iaf och frågade hur det går med mig. Jag svarade att jag har ont i kroppen, och frågade hur det går med Henne.

Det går bra med Henne, men mycket jobb nu. Hon jobbar tydligen inatt också. Och imorgon.

Jag som hade hoppats på att kanske få besök av Henne nu när jag har lägenheten för mig själv till på måndag. Men då blir det inte så.


Skrev till Henne att jag hade drömt om Henne förut idag, att Hon inte tyckte om mig och inte ville prata med mig mer.

"Okej..." Var svaret jag fick.

Efter ett tag skrev jag och frågade om Hon har tid och lust att prata något sen.

"Du kan ju testa att ringa iaf", blev svaret.

Det känns ju verkligen som att Hon vill prata med mig när Hon låter så entusiastisk. Wohoo liksom.

Så jag antar att det är lika bra att vi inte pratar något inatt.

Jag skrev iaf till svar att om Hon hade möjlighet kan Hon ringa på hemtelefonen eftersom jag är själv. Har inte hört något mer och det är en och en halv timme sen jag skrev.


Måste snart sova också.. Eller ja, jag borde ha sovit för ett par timmar sen.

Men har "sovmorgon" imorgon, kan sova ända till halv sju. Ojojoj.

Får väl gå och borsta tänderna och sådär nu och sen peta i mig en sömntablett om jag inte somnar snabbt (vilket sällan inträffar).

Och då får jag skriva till Henne att jag ska sova så Hon inte ringer och väcker mig.

(Inte för att jag tror Hon kommer ringa något, men ifall liksom.)


Jag slåss med mig själv.

Ovido - Quiz & Flashcards