Alla inlägg den 8 december 2008

Av Hon som tittade in - 8 december 2008 23:51

Har inte hört något mer från Henne sen natten till fredag. Jag har inte hört av mig till Henne heller.

Skulle ha varit ut med en gemensam kompis (hon är väl egentligen mer kompis med Henne), men jag åkte iväg och gick på krogen på en annan ort istället.

Jag misstänkte att det inte hade varit någon bra idé att försöka få träffa Henne på krogen för att säga 'hejdå'.

Hade jag gått ut med den gemensamma kompisen hade jag mött Henne på krogen för dom var på samma ställe.

Lite ångest hade jag över det på söndagen, jag hade ju velat träffa Henne.

Men jag hade kul där jag var också, roligt med lite nya människor.


Jag fasar för att Hon ska höra av sig. Jag tror det kommer bli jobbigt.

(Vadå "tror"? Jag vet att det kommer bli det..)

Det är nog bättre om vi bara låter det vara såhär nu.

Men jag saknar att prata med Henne.

Som det är nu vill jag inte prata med någon överhuvudtaget.

Jag vill bara åka iväg och träna det jag ska och sen spendera resten av tiden i sängen. Önskar jag kunde sova lite mer bara.


Hon är mitt allt.

Vad blir då kvar om man tar bort Henne?

Inget.

Bara ett stort tomrum.

Och hur kul är det?


Jävla diss.

Ovido - Quiz & Flashcards