Alla inlägg den 9 december 2008

Av Hon som tittade in - 9 december 2008 22:05

Finns det någon som vill köpa 37 kg tankar som inte vill lämna mig ifred?

Eventuellt kan jag sträcka mig så långt att jag betalar dig, för att bli av med dom.

Det är väl en bra deal?

Mhm.


Jag är så trött på den här skiten.

Det spelar ingen roll att Hon inte hör av sig längre, Hon lämnar mig ändå inte ifred.

Vad jag än gör så är Hon där och vill ha uppmärksamhet.

Hon vill att jag bara ska tänka på Henne. Så till den grad att min sömn uteblir och jag glömmer en massa saker.

Jag vill faktiskt inte ha det såhär längre.

Men jag har ingen aning om hur jag ska kunna ändra på situationen.

Det är ju som det är?


Jag hoppas innerligt att Hon saknar mig lika mycket som jag saknar Henne.

Så snäll är jag.

Men jag misstänker att jag inte finns så mycket i Hennes tankar längre.

Och det gör ont.


Fick ett mejl från Facebook förut om att Hennes ex vill bli vän med mig där.

Jag kunde inte göra annat än att bara gapa.

Vad ska det vara bra för?

Visst att jag skickade mejl till Hennes ex då för någon månad sen för att förklara att jag inte alls hatar henne som hon trodde. Vi skrev att vi skulle vara vänner, men det är väl bara sånt man säger - vi har ju inte hörts sen dess.

Jag kollar i hennes bilddagbok och hon kollar i min, men det har varit den enda "kontakten".

Vad ska det vara bra för?


Jag skulle ge vad som helst.

Vad som helst..

Ovido - Quiz & Flashcards