Alla inlägg den 27 december 2008

Av Hon som tittade in - 27 december 2008 23:40

Skickade sms till Henne ikväll igen. Frågade om Hon skulle svara om jag ringde.

Hon skrev att vi kan prata imorgon.


Vid nio-tiden kom Hon in på msn. Jag var övertygad om att Hon inte skulle svara när jag skrev, men det gjorde Hon.

Den där torsdagen när Hon var ute med kompisen sa Hon att det var enda kvällen Hon var ledig under hela jul och nyår. Ändå sprang jag på Henne på krogen för en vecka sen och så skulle Hon på krogen ikväll med.

Klart Hon får göra som Hon vill, men lite ärlighet vore ju inte helt fel.

Hennes sätt när vi skrev på msn var ganska otrevligt. Jag förstår inte på vilket sätt jag förtjänar det.

Frågade om jag hade gjort något fel, om Hon var arg på mig.

Hon svarade att Hon inte är arg, men att det är så mycket frågor hela tiden.


Förstår inte vad Hon menar. Jag frågade lite allmänt vad Hon gjorde, om Hon var ledig och vad Hon skulle göra. Och sen om Hon var arg.

Är det så otroligt mycket frågor?

Det är sånt jag brukar fråga folk jag pratar med på msn. Eller om jag pratar med någon i telefon, för all del.

Det är väl inte att ställa en massa frågor?

Vi pratar ju inte särskilt mycket längre så Hon kan inte ha syftat på något annat.

Förstår inte vad jag gör för fel?

Det är ju mycket bättre Hon berättar det istället för att bli otrevlig.

Det fattar jag inget mer för, och då kan jag ju inte ändra på mig så Hon slipper tycka jag är jobbig.

Hon har blivit helkonstig sista tiden.

Det är inte kul.


Hon gör mig bara ledsen när Hon beter sig såhär.

Jag vill inte vara ledsen mer. Jag vill slippa det här.

Men jag vill inte att Hon ska vara borta ur mitt liv.

Är det enda sättet för att må bra, att radera Henne?


Käre värld..

Ovido - Quiz & Flashcards