Direktlänk till inlägg 5 december 2008

Skitdag.

Av Hon som tittade in - 5 december 2008 22:55

Jag somnade inte förrän efter tre inatt och när jag väl somnat drömde jag jobbiga drömmar om Henne och vaknade hur många gånger som helst innan klockan ringde tio över sex.

Var så himlans trött så jag snoozade så många gånger det gick och fortsatte sova sen. Pappa skulle ringa kvart i sju och väcka mig så jag tänkte att det var lugnt. Men han försov sig och ringde först tio över sju.

Skulle egentligen med bussen klockan åtta.

Hade så väldigt ont i nacken och var totalt slut så jag orkade inte. Ringde gymmet strax innan nio och vi kom fram till att jag skulle stanna hemma och vila idag, så skulle han boka tid till massören och sjukgymnasten åt mig till veckan.

Har nog gått ut lite väl hårt med träningen nu i början.


Efter vi lagt på gick jag upp och borstade tänderna och sådär och sen kröp jag i säng igen.

Tänkte en hel massa på Henne.

Jag hade tänkt skriva sms till Henne inatt och säga att det kanske är lika bra att Hon inte hör av sig om någon dag som Hon sa att Hon skulle göra. Hon tyckte vi skulle prata ut om att vi inte ska ses på ett tag och inte höras varje dag. Men det finns väl inte så mycket mer att säga om saken.

Jag skrev inte till Henne. Och har inte gjort det under dagen heller.


Vet att Hon ska ut på krogen imorgon. Tänkte försöka se om jag kunde få träffa Henne en sväng för att få säga hejdå och säga att jag vill att Hon ska må bra och vara lycklig och att det nog blir bäst för Henne om vi bryter helt nu istället.

Det kanske vore smidigare att skriva till Henne istället för att träffa Henne.

Men jag vill så gärna bara få säga hejdå..


Jag vill inte.

 
 
Vendela

Vendela

6 december 2008 22:08

Kära du, det finns inget bättre än att snoooza:)

Jag brukar ställa klockan en hel timma innan bara för att få trycka på knappen några gånger. Hoppas du mår bra!

// V*

http://forevervendela.bloggagratis.se

 
Olof

Olof

8 december 2008 01:17

Tack! :) Jag måste dock säga, än en gång att jag vet att du klarar det här. Jag tror på dig. Det kommer att vara svårt att bryta helt, och hur illa det känns så vet du att det är nog bäst.

Gonatt!

http://denforsta.blogg.se

 
Hon som tittade in

Hon som tittade in

8 december 2008 01:32

Vendela: Du har rätt där, det är härligt att få snooza. Jag brukar snooza pappa också när han ringer.. "Kan du ringa om tio minuter?" :) Jag är inte på topp, men det ordnar sig. Tids nog.

Olof: Ibland tror jag att du tror för mycket om mig, att jag är starkare än jag i själva verket är. Men tack för att du tror på mig! Och ja, jag tror jag vet att det är bäst att bryta helt. Iaf för ett tag framöver. Det funkar inte att bara bryta lite.
God natt!

http://kungligtknasig.bloggagratis.se

 
Olof

Olof

8 december 2008 12:39

HSTI: Jag vet att du klarar det! :) Om du gör det kan du nog få ett bättre perspektiv på saker och ting, vilket vore bra. Jag gissar att du är 22 år förresten, är jag nära?

http://denforsta.blogg.se

 
Ingen bild

Hon som tittade in

8 december 2008 20:20

Olof: Vad kommer det sig att du gissar på att jag är just 22? :) Och ja, du är nära men inte helt rätt ;)

 
Olof

Olof

9 december 2008 12:03

Jag vet inte, men 22 verkar vara tillräckligt ungt men ändå inte nära 30-strecket.

http://denforsta.blogg.se

 
Ingen bild

Hon som tittade in

9 december 2008 16:35

Olof: Lägg till ett par år så har du rätt ålder sen ;) Jag närmar mig 30-strecket med stormsteg..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hon som tittade in - 9 december 2011 17:48

Det är läskigt att släppa in nya människor i sitt liv. Det tycker då jag iallafall. Jag är nog lite rädd för vad dom har för avsikter, vad dom är ute efter liksom. Det där med tur när det kommer till nya vänner/nya vad-man-nu-ska-kalla-dom, det har j...

...

Av Hon som tittade in - 25 juni 2011 03:14

Jag hade något jag ville få sagt, men det var säkert inget viktigt. ...

Av Hon som tittade in - 20 juni 2011 00:05

I know you've been burned But every fire is a lesson learned   Med det i tanken kanske jag borde försöka.... Försöka vad? Förstå? Förstå vad?   Allt känns som en enda röra och i den röran sitter jag fast.   I'll give it a try. (Som dom ...

Av Hon som tittade in - 8 maj 2011 22:53

Tidigare ikväll satt jag med ett papper framför mig. Jag skulle svara på några punkter varav den ena var att berätta vad jag tror att andra tycker är typiskt med mig. Jag berättade om frågeställningen för min far för jag hade lite problem med att sva...

Av Hon som tittade in - 11 mars 2011 23:45

Jag sitter här i min soffa en helt vanlig fredagskväll och hade något jag ville dela med mig av, men så fort jag loggat in och klickat på "skapa inlägg" var allt som bortblåst. Jag tror det hade att göra med att saker känns annorlunda. Att jag t...

Ovido - Quiz & Flashcards