Direktlänk till inlägg 11 december 2008

Jävla piss, jag kunde inte låta bli.

Av Hon som tittade in - 11 december 2008 23:02

Jag skrev sms till Henne tidigare ikväll och frågade om Hon hade berättat för en kompis vad vi sa sist vi pratade. Sms:et lät nog ganska kort eftersom hag inte skrev något mer än frågan, inte hej eller någongting.

Fick till svar att Hon inte hade gjort det. Då skrev jag okej.

Sen skrev vi inget mer förrän jag fick dåligt samvete för att jag varit så kort.. Så jag skrev och frågade om det är bra med Henne, men fick inget svar.


Efter chocken jag fick innan jag skrev det sista inlägget kände jag att jag gärna ville prata med Henne och inte ha en sms-koversation. Men Hon svarade inte.

När det hade gått typ en timme skrev jag till Henne igen, och frågade om jag kunde ringa en sväng för att jag behövde prata. Men Hon svarade inte på det heller.

Så det är väl så det ska vara nu. Hon umgås med min kompis och jag får reda på det på omvägar, genom en blogg. Yeey. Och till råga på allt vill Hon inte ens prata med mig längre, men att åka och baka lussekatter och sånt kan Hon göra med min kompis.

Efter mitt förra inlägg där jag skrev som jag gjorde om vänner borde jag väl för det första inte vara förvånad, och för det andra vet jag inte ens vad jag tänker med just nu.. Sömntabletten has kicked in och allt snurrar så jag får rabies! Får be om ursäkt om det blev en massa stavfel och konstigt skrivet.


Iaf.. Jag ska börja planera min flytt härifrån så fort jag har möjlighet. Och då menar jag flytt från den lägenheten jag köpte för en vecka sen och inte ens har flyttat in i än.. Jag vill inte bo där. Jag vill inte bo i dom här trakterna alls!

Bort, jag vill långt bort!


Jag förstår inte hur det blir såhär.

Och varken Hon eller kompisen förstår varför jag tycker situationen är jobbig. Jag är bara löjlig. Och klart inte jag kan bestämma att dom inte får umgås, men så svårt borde det inte vara att lista ut att det sårar att veta att dom pratar, umgås, hittar på saker och har en massa kul, när Hon inte ens vill prata med mig längre och absolut inte träffa mig.

Och jag berättade faktiskt för Henne då när vi pratade för en vecka sen, att jag tycker det är jobbigt att dom håller på som dom gör. Då skrattade Hon väl mest bara åt mig och tyckte det var det dummaste Hon hört.

Och jag kände mig som en fjant, en idiot. Way to go!


Mot sömnens ljuva vågor?

 
 
Vendela

Vendela

12 december 2008 01:01

Allt kommer lösa sig för dig, men det kan ta tid. Stå på dig!

Men du, lite besviken på att du inte var en stjärngosse på lussetåget:P

Kramar V*

http://forevervendela.bloggagratis.se

 
Hon som tittade in

Hon som tittade in

13 december 2008 03:07

Ja det löser sig alltid på ett eller annat sätt. Men ibland känns det som att det vore så himlans mycket lättare att bara ge upp.
Och det är lite löjligt, för det är ju "bara" lite kärlekstrubbel.. Jag förstår inte var du får din styrka ifrån? Har du den på burk? Så du kan dela med dig lite?

Ja, jag förstår din besvikelse. Om jag kunnat hade jag självklart vridit tillbaka tiden och varit stjärngosse, enbart för din skull! ;)

Kram

http://kungligtknasig.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hon som tittade in - 9 december 2011 17:48

Det är läskigt att släppa in nya människor i sitt liv. Det tycker då jag iallafall. Jag är nog lite rädd för vad dom har för avsikter, vad dom är ute efter liksom. Det där med tur när det kommer till nya vänner/nya vad-man-nu-ska-kalla-dom, det har j...

...

Av Hon som tittade in - 25 juni 2011 03:14

Jag hade något jag ville få sagt, men det var säkert inget viktigt. ...

Av Hon som tittade in - 20 juni 2011 00:05

I know you've been burned But every fire is a lesson learned   Med det i tanken kanske jag borde försöka.... Försöka vad? Förstå? Förstå vad?   Allt känns som en enda röra och i den röran sitter jag fast.   I'll give it a try. (Som dom ...

Av Hon som tittade in - 8 maj 2011 22:53

Tidigare ikväll satt jag med ett papper framför mig. Jag skulle svara på några punkter varav den ena var att berätta vad jag tror att andra tycker är typiskt med mig. Jag berättade om frågeställningen för min far för jag hade lite problem med att sva...

Av Hon som tittade in - 11 mars 2011 23:45

Jag sitter här i min soffa en helt vanlig fredagskväll och hade något jag ville dela med mig av, men så fort jag loggat in och klickat på "skapa inlägg" var allt som bortblåst. Jag tror det hade att göra med att saker känns annorlunda. Att jag t...

Ovido - Quiz & Flashcards