Direktlänk till inlägg 16 december 2008

En tärande tystnad.

Av Hon som tittade in - 16 december 2008 22:11

Det känns så konstigt. Så tomt på något vis.

Men det här kanske var vad som behövdes, hur ont det än gjorde?

Lite trist att det känns som att jag på något sätt förlorade två på samma gång bara.

Trodde jag kände människan, men det gjorde jag uppenbarligen inte. För det här är inte den personen jag lärde känna.

På ett sätt är jag inte jätteförvånad och det är också lite tråkigt.


Det känns iaf bra att veta att det finns några som bryr sig.

Som inte tycker att jag bara är löjlig utan förstår varför jag känner såhär.


Och tack hörrni för era kommentarer, dom värmer!


Jag har hittat ett par nya bekantskaper. Dom verkar vara himlans bra människor och jag trivs riktigt bra i deras sällskap.

Så jag ska försöka lägga all min energi på träningen och på att umgås med människor som hjälper mig upp istället för såna som drar ner mig.

Låter det som en bra plan?


Ah, the night is callin'

And it whispers to me softly, "Come and play"

But I, I am fallin'

And if I let myself go I'm the only one to blame

 
 
Olof

Olof

16 december 2008 22:43

Låter som en plan.

http://denforsta.blogg.se

 
Hon som tittade in

Hon som tittade in

16 december 2008 23:00

Olof: Då är det det jag kommer försöka med!

http://kungligtknasig.bloggagratis.se

 
Vendela

Vendela

16 december 2008 23:01

När man trillar så reser man sig igen, och så verkar du ha gjort gumman!! Jag tänker på dig och du, TACK FÖR ATT DU FINNS!!!

//V*

http://forevervendela.bloggagratis.se

 
Olof

Olof

16 december 2008 23:04

Yes! Och jag har en känslan av att du kommer att lyckas! :)

Jag har ingen motivation till att blogga. Så, därför får det bli på detta sätt. Jag kommer ju inte ta bort bloggen. Bara inläggen. Så blir det en nystart.

http://denforsta.blogg.se

 
Ingen bild

Hon som tittade in

16 december 2008 23:24

Vendela: Jag försöker iaf resa mig igen. Måste bara plåstra om mina skrapade knän.
Tack själv! Du betyder så mycket för så många, kom aldrig på tanken att ta bort din blogg eller försvinna!

Olof: Då hoppas jag din känsla stämmer! :)
Aah okej, men bara inte bloggen försvinner är jag nöjd :)

 
Olof

Olof

16 december 2008 23:28

Haha, jag får alltid rätt till slut :)
Yes det låter bra! :)
God natt!

http://denforsta.blogg.se

 
Olof

Olof

17 december 2008 22:24

Ja! Verkligen! Får jag någonsin veta ditt namn då?

http://denforsta.blogg.se

 
Ingen bild

Hon som tittade in

17 december 2008 22:32

Olof: Ja, en vacker dag ska du få veta mitt namn. Om du lovar att inte avslöja det för någon? ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hon som tittade in - 9 december 2011 17:48

Det är läskigt att släppa in nya människor i sitt liv. Det tycker då jag iallafall. Jag är nog lite rädd för vad dom har för avsikter, vad dom är ute efter liksom. Det där med tur när det kommer till nya vänner/nya vad-man-nu-ska-kalla-dom, det har j...

...

Av Hon som tittade in - 25 juni 2011 03:14

Jag hade något jag ville få sagt, men det var säkert inget viktigt. ...

Av Hon som tittade in - 20 juni 2011 00:05

I know you've been burned But every fire is a lesson learned   Med det i tanken kanske jag borde försöka.... Försöka vad? Förstå? Förstå vad?   Allt känns som en enda röra och i den röran sitter jag fast.   I'll give it a try. (Som dom ...

Av Hon som tittade in - 8 maj 2011 22:53

Tidigare ikväll satt jag med ett papper framför mig. Jag skulle svara på några punkter varav den ena var att berätta vad jag tror att andra tycker är typiskt med mig. Jag berättade om frågeställningen för min far för jag hade lite problem med att sva...

Av Hon som tittade in - 11 mars 2011 23:45

Jag sitter här i min soffa en helt vanlig fredagskväll och hade något jag ville dela med mig av, men så fort jag loggat in och klickat på "skapa inlägg" var allt som bortblåst. Jag tror det hade att göra med att saker känns annorlunda. Att jag t...

Ovido - Quiz & Flashcards