Direktlänk till inlägg 1 april 2008

Nu vrider vi tillbaka tiden.

Av Hon som tittade in - 1 april 2008 22:39

Jaha då var första dygnet avklarat i mammas lägenhet.

Katten har varit helt galet sällskapssjuk, har nog aldrig hört henne jama så mycket under dom tretton åren vi har haft henne som hon gjort det här dygnet.


Igår kväll fick jag sällskap av den där killen. Vi kollade på "The Guardian", gillar den filmen skarpt.

Sen gick vi och la oss, han sov här. Vi pussades lite, men inget mer.

Jag är verkligen inte ett dugg intresserad och jag blev nog lite lättad när han var tvungen att gå härifrån så hastigt imorse för att han skulle iväg och jobba. Han har skickat flera sms idag och jag vill ju inte vara otrevlig så jag har svarat. På hans sms verkar det som att han vill ses igen, men jag är inte så säker på att jag vill det. Jag vet att han är lite av, eller snarare mycket, en player. Han har inte dragit sig för att vara otrogen mot flickvänner. Och eftersom jag vet det och inte känner mig intresserad överhuvudtaget finns det ingen anledning att träffas igen. Vi har inte varit kompisar innan så då behöver vi inte vara det nu heller.


Den där jävla Tjej vill inte försvinna ur huvudet på mig. Jag blir galen (mer galen än vanligt).

Och hon vill fortfarande inte prata med mig efter helgens händelser. Jag förstår inte varför hon inte vill det, om man tänker efter (man behöver nästan inte ens göra det) så betedde jag mig inte särskilt illa. Jag bara bad henne gå för att jag ville prata ifred med hennes kompis, hångel-kompisen.

Hångel-kompisen tycker inte heller Tjej har någon anledning att vara sur på mig. Utan om det är någon som borde vara sur så är det jag.


Åh ibland hade livet varit mycket lättare om man kunde spola tillbaka tiden och välja vilka man vill träffa. Man skulle såklart veta hur relationerna skulle bli och vad som händer runt omkring och hur människan är när man väljer då.


"Hej, jag lever i en fantasivärld där sådant är möjligt".

 
 
Florence

Florence

1 april 2008 23:37

Är det inte ofantligt otrevligt att låta bli att besvara sms från någon som man sovit tillsammans med?

http://nightingale.bloggagratis.se

 
Hon som tittade in

Hon som tittade in

2 april 2008 00:43

Florence: Jo det är verkligen ofantligt otrevligt att inte svara på sms från någon man sovit med. Det var därför jag svarade, just för att inte vara sådär otrevlig.

http://kungligtknasig.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hon som tittade in - 9 december 2011 17:48

Det är läskigt att släppa in nya människor i sitt liv. Det tycker då jag iallafall. Jag är nog lite rädd för vad dom har för avsikter, vad dom är ute efter liksom. Det där med tur när det kommer till nya vänner/nya vad-man-nu-ska-kalla-dom, det har j...

...

Av Hon som tittade in - 25 juni 2011 03:14

Jag hade något jag ville få sagt, men det var säkert inget viktigt. ...

Av Hon som tittade in - 20 juni 2011 00:05

I know you've been burned But every fire is a lesson learned   Med det i tanken kanske jag borde försöka.... Försöka vad? Förstå? Förstå vad?   Allt känns som en enda röra och i den röran sitter jag fast.   I'll give it a try. (Som dom ...

Av Hon som tittade in - 8 maj 2011 22:53

Tidigare ikväll satt jag med ett papper framför mig. Jag skulle svara på några punkter varav den ena var att berätta vad jag tror att andra tycker är typiskt med mig. Jag berättade om frågeställningen för min far för jag hade lite problem med att sva...

Av Hon som tittade in - 11 mars 2011 23:45

Jag sitter här i min soffa en helt vanlig fredagskväll och hade något jag ville dela med mig av, men så fort jag loggat in och klickat på "skapa inlägg" var allt som bortblåst. Jag tror det hade att göra med att saker känns annorlunda. Att jag t...

Ovido - Quiz & Flashcards