Direktlänk till inlägg 4 april 2008

Jävla skit.

Av Hon som tittade in - 4 april 2008 23:58

Fan också.

Nu sitter jag här igen och det enda jag kan tänka på är Tjej.

Hon skrev till mig på msn för en stund sen. Frågade vad jag gjorde och jag svarade att jag kollade på tv och lyssnade på musik. Så frågade jag henne vad hon gjorde. "Har besök jag.." var svaret jag fick. Dum som jag är frågade jag vem hon hade på besök. Det var någon tjej.

Tjej sa att hon bara skulle kolla om jag var på krogen.

"Nope jag är inte på krogen så du kan lugnt gå dit utan att riskera att träffa på mig", svarade jag då.

Hon sa att det inte var så hon menade. Jag sa att hon fick ha så kul med den där tjejen och att vi säkert skulle höras någon annan gång kanske.


Och vitsen med att skriva till mig ikväll var att göra mig svartsjuk/ledsen?

Well, grattis på henne isf! Hon lyckades.

Jag förstår inte varför det ska behöva vara så otroligt jobbigt?

Och så fruktansvärt svårt att sluta tänka på henne, sluta tycka om henne?


Är det någon som har något bra tips på hur man kommer över någon?


Allt det här trasar sönder mig totalt. Jag orkar inte sånt här.


I trade my old shoes for new feet.

 
 
Jocke

Jocke

5 april 2008 11:21

Jo antagligen, och så är det nog med allt i livet. Man måste ha motsatsen då och då så man kan uppskatta något fullt ut.

http://www.joacimlindgren.bloggagratis.se

 
Mauwlin

Mauwlin

5 april 2008 12:17

Det finns nog inga tips på hur man ska komma över någon, inte som funkar för mig iaf... Man får låta tiden ha sin gång, tyvärr.

http://mauwlin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hon som tittade in - 9 december 2011 17:48

Det är läskigt att släppa in nya människor i sitt liv. Det tycker då jag iallafall. Jag är nog lite rädd för vad dom har för avsikter, vad dom är ute efter liksom. Det där med tur när det kommer till nya vänner/nya vad-man-nu-ska-kalla-dom, det har j...

...

Av Hon som tittade in - 25 juni 2011 03:14

Jag hade något jag ville få sagt, men det var säkert inget viktigt. ...

Av Hon som tittade in - 20 juni 2011 00:05

I know you've been burned But every fire is a lesson learned   Med det i tanken kanske jag borde försöka.... Försöka vad? Förstå? Förstå vad?   Allt känns som en enda röra och i den röran sitter jag fast.   I'll give it a try. (Som dom ...

Av Hon som tittade in - 8 maj 2011 22:53

Tidigare ikväll satt jag med ett papper framför mig. Jag skulle svara på några punkter varav den ena var att berätta vad jag tror att andra tycker är typiskt med mig. Jag berättade om frågeställningen för min far för jag hade lite problem med att sva...

Av Hon som tittade in - 11 mars 2011 23:45

Jag sitter här i min soffa en helt vanlig fredagskväll och hade något jag ville dela med mig av, men så fort jag loggat in och klickat på "skapa inlägg" var allt som bortblåst. Jag tror det hade att göra med att saker känns annorlunda. Att jag t...

Ovido - Quiz & Flashcards