Direktlänk till inlägg 22 april 2008

Jag svävar iväg.

Av Hon som tittade in - 22 april 2008 23:15

Blev inget sova tidigt för min del igår. Men hade iaf trevligt sällskap på msn!

Kom inte i säng förrän efter halv sju imorse, vilket resulterade i att jag var näst intill död när pappa ringde för att väcka mig vid halv nio. Han tröttnade på att ringa var tionde minut när klockan var tio över nio, så han sa att endera ringde jag till vårdcentralen då eller så fortsatte jag sova och så skulle han ringa senare istället. Så jag somnade, pappa ringde vid tolv, eller något, nästa gång. Kom inte fram idag heller, så jag ska testa att beställa tid till läkaren via internet istället.


Släpade mig inte ur sängen förrän efter tre i eftermiddags.

Grejade lite (läs: satt vid datorn), gjorde mig iordning och knallade hem till min lägenhet för att packa lite och så. Plockade ihop en sån där stor, svart, plastsäck med kläder som ska flyttas till min mors lägenhet. Orkade inte ta med den idag. Men fick med mig två papperskassar fullproppade med strumpor (ja jag älskar motivstrumpor), två kassar med dvd/vhs-filmer, lite mat och en massa andra saker. Diskade all disk jag hade, och det var inte lite det. Sen plockade jag bort allt från skrivbordet så det bara är att plocka isär och köra det till pappa. Packade även ner alla mina glastroll i en kartong.

Bror hämtade mig och alla grejer, tog vägen förbi Ica så jag fick köpa mjölk och yoghurt.


Väl hemma hos mamma gjorde jag rent kattlådan och dammsög. Är nu helt slut i kroppen. Men jag tänkte som så att det var bättre att jag grejade det idag än efter imorgon eftersom jag ska till sjukgymnasten då.


Efter sjukgymnasten imorgon blir det förmodligen en tur till stan, picknick med Katt-kompisen (om det är fint väder) och så får vi se om vi får sällskap av någon mer. Hur som helst blir det nog massa trevligt.


Fick sms av Hångel-kompisen förut. Hon hade berättat för Tjej att hon bjudit mig på "tjejkvällen" hon ska ha på fredag. Tjej är inte bjuden. Och så hade hon berättat att Hångel-kompisens syster tycker väldigt bra om mig, och att hon också gör det. "Jaha men du tyckte ju inte om henne när jag sa att jag träffade henne." Var Tjej's svar. Hångel-kompisen förklarade varför hon inte hade tyckt om mig då, och varför hon gör det nu. "Jamen vad bra, ligg med henne, du får henne".

Det är verkligen snällt av Tjej att ge bort mig tycker jag.


För övrigt tänker jag mindre och mindre på Tjej och mer och mer på exet.

Ska bli intressant att se hur allt slutar.


Nu blir det nog lite tv och sen att försöka sova.


I want to be forever young.

 
 
Ingen bild

Magnus

23 april 2008 19:15

Åh, hade du trevligt sällskap? Vem va de då? =) Krama

 
Ingen bild

Hon som tittade in

23 april 2008 23:41

Jaadu Magnus, kan det ha varit du tro? :)

 
Wicky

Wicky

24 april 2008 08:49

Haha, en hemlig donna..
jag jobbar på dagis i norge, och när jag drar mig tillbaka till de värmlänska skogar är det för att hälsa på mor&far och gamla kamrater. chip o hej

http://deliriumparty.blogspot.com

 
Ingen bild

Magnus

24 april 2008 11:04

Åh, tack =) Du va inte så dåligt sällskap du heller måste jag säga ;)

 
Ingen bild

Hon som tittade in

24 april 2008 16:55

Wicky: Haha jag försöker vara lite hemlig iaf, sen om det går bra är ju en annan sak.. :)

 
Ingen bild

Magnus

24 april 2008 20:12

Hoppas allt är väl med dig idag! Det lät inte som om de var så bra, men jag hoppas det har blivit lite bättre sen sist iaf. Krama

 
Wicky

Wicky

24 april 2008 22:30

Nja..jag försöker vara lite hemlig, så det kan jag tyvärr inte berätta..Jorå. Dagis och leka vuxenliv i oslo, hem och låtsas att man fortfarande är tonåring hemma med päronen i karlstad. jobbar du eller pluggar du?

http://deliriumparty.blogspot.com

 
Ingen bild

Magnus

24 april 2008 22:38

Jo tack, jag mår faktiskt rätt så bra idag. Allt kan alltid vara bättre, men man ska inte begära för mkt =) kram

 
Wicky

Wicky

28 april 2008 16:12

Det kanske funkar också. Hur länge har du vart det?

http://deliriumparty.blogspot.com

 
Ingen bild

Hon som tittade in

30 april 2008 22:34

Wicky: Jaadu, i snart två år tror jag.

 
Ingen bild

Mauwlin

2 maj 2008 01:42

Nejmen, nu får du snart uppdatera din blogg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hon som tittade in - 9 december 2011 17:48

Det är läskigt att släppa in nya människor i sitt liv. Det tycker då jag iallafall. Jag är nog lite rädd för vad dom har för avsikter, vad dom är ute efter liksom. Det där med tur när det kommer till nya vänner/nya vad-man-nu-ska-kalla-dom, det har j...

...

Av Hon som tittade in - 25 juni 2011 03:14

Jag hade något jag ville få sagt, men det var säkert inget viktigt. ...

Av Hon som tittade in - 20 juni 2011 00:05

I know you've been burned But every fire is a lesson learned   Med det i tanken kanske jag borde försöka.... Försöka vad? Förstå? Förstå vad?   Allt känns som en enda röra och i den röran sitter jag fast.   I'll give it a try. (Som dom ...

Av Hon som tittade in - 8 maj 2011 22:53

Tidigare ikväll satt jag med ett papper framför mig. Jag skulle svara på några punkter varav den ena var att berätta vad jag tror att andra tycker är typiskt med mig. Jag berättade om frågeställningen för min far för jag hade lite problem med att sva...

Av Hon som tittade in - 11 mars 2011 23:45

Jag sitter här i min soffa en helt vanlig fredagskväll och hade något jag ville dela med mig av, men så fort jag loggat in och klickat på "skapa inlägg" var allt som bortblåst. Jag tror det hade att göra med att saker känns annorlunda. Att jag t...

Ovido - Quiz & Flashcards