Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Hon som tittade in - 1 mars 2008 06:54

Nu är det ganska morgon, men inte kan jag sova för det.

Och konduktören sparkade av mig från tåget till drömmarnas land igår morse. Helt typiskt.
Men när jag väl somnade runt sju där någon gång så drömde jag en otroligt trevlig dröm.
Drömde att jag hade lyckats fastna i något med piercingen på kindbenet, så det hade liksom ryckt ut plattan.
Försökte peta tillbaka plattan under huden men det gick inte. Och blodigt var det.

Var en bra kväll.
Förfest med några kompisar blev, alltid trevligt. Sen skulle gänget till Harry's vilket jag inte var så sugen på (tjej skulle till Harry's och jag är väl inte överdrivet sugen på att träffa henne) så jag traskade till Score och träffade det där exet och hans kompisar istället, massa roligt.
Score stängde visst redan vid ett så vi stod utanför i ungefär hundra år, eller ialla fall i en halv timme.

Tjej ringde och frågade vart jag var när vi stod där utanför, om jag inte var inne på Harry's. Jag sa vart jag var och då undrade hon om vi inte kunde ses och säga hej när hon kom ut efter att Harry's stängt. Jag svarade att hon ju kunde ringa så fick vi se om jag var kvar. Men hon ringde aldrig nåt.
Mat på Burger King för co blev det när vi stått klart utanför Score, jag var inte hungrig. Sen bar det av till det där exet på efterfest, helt sjuka människor men oj så kul det har varit.
Det ligger folk och sover över högt och lågt här (en i soffan, en på en luftmadrass och två i sängen) och så sitter jag i en fåtölj och skriver om inget vettigt alls.

Himlans tur att jag har mina får-strumpor på mig, slipper jag känna mig ensam. Ni skulle bara veta vilka diskussioner man kan ha med dom. Förut, t.ex, då diskuterade vi marknaden för minitåg. Det grå fåret blev lite väl exalterat (är det verkligen rätt ord och rätt stavat?) så det fick ta en time out och sätta sig i det vänstra hörnet i 8 minuter.

För övrigt finns en del att tänka på, både hit och dit.
Men nu är ju inte jag en sån person som brukar grubbla över saker (ha..haha..hahahaha...ha..).
Så det finns inte, helt enkelt.


Jag vet med säkerhet att jag inte har dom känslorna för ex längre.

Han försökte en massa, stötte på mig och så, hela kvällen. Men nej, det är liksom inte intressant längre.

Jag är hemskt gärna kompis med han, för han är väldigt snäll och riktigt rolig att umgås med. Men mer vill jag inte.

Sen har han en rätt dretsnygg kompis, som jag har pratat med på msn i tre-fyra år. Hade ingen aning om att dom kände varann så det var lite lustigt. Det finns iaf en viss dragning mellan oss. (Och nej, jag ska inte ge mig in i nåt nytt. Men man kan väl få ha lite kul?)

Hände dock inget mellan oss ikväll. Han tyckte vi skulle hålla oss vakna tills alla andra hade somnat, men han var ju den som däckade först.


När skatan sover, då är det tyst.

Ovido - Quiz & Flashcards