Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Hon som tittade in - 16 mars 2008 17:39

Jag försöker mig på att skriva om gårdagen igen, blir nog inte så detaljerat. Men det är väl lika bra det, för så intressant är det ju trots allt inte.


Jag och brors tjej åkte till katt-kompisens lägenhet där hennes flört satt för sig själv och tittade på melodifestivalen. "Förfestade" lite med henne innan vi begav oss till centrum.

Träffade P1 på torget vid halv tolv, gick in på krogen och fick en smärre chock när vi insåg hur lite folk det var där. Det var så dåligt med folk att dom inte ens öppnat in till det andra dansgolvet.

Men vi roade oss kungligt iaf. Gick en sväng till Score och hälsade på ett par kompisar.

Bror hämtade brors tjej vid två och jag följde med P1 på efterfest.


Det var jag, P1 och tre killkompisar till honom. Vi bastade. Låter kanske lite dirty, men icke! Vi såg ut som greker (var det inte dom som gick omkring klädda i lakan då för längesen?) hela högen, invirade till tänderna i handdukar.


Jag och P1 fick sova hos en av hans kompisar.

Riktigt charmigt var det när vi kom dit och alla tre skulle sova i hans säng som inte var en centimeter bredare än 105 cm. Vi låg som packade sillar.

Kompisen innerst, P1 i mitten och jag ytterst. Det var så trångt att både jag och P1 fick ligga på Kompisens arm. Jag skrattade så jag höll på att dö åt deras kommentarer. Mycket underhållande.

Tillslut fick kompisen nog av att 'skeda' med P1 så jag fick lägga mig i mitten istället. Jo, här blev det hela lite mindre oskyldigt.

Kompisen insåg efter en stund att det nog inte skulle bli så lätt att sova alla tre i sängen så han intog soffan istället. Han hade ett mycket gulligt täcke på sig, tror det var typ Barbie eller nåt liknande på det.


Idag käkade vi pizza innan P1 följde mig till bussen.

Väl hemma har jag inte gjort mycket mer än att slappa.

Hård helg.


Ser man på..

Ibland går det som man vill.

Av Hon som tittade in - 16 mars 2008 16:07

Här har jag suttit och skrivit jordens inlägg om gårdagens utekväll, med detaljer och allt (som jag garanterat inte kommer lyckas få till igen) och så kan det plötsligt inte anslutas till databasen - bara sådär.

Arg blev jag.


Lägger mig på soffan istället.


Det finns så mycket under ytan.

Ovido - Quiz & Flashcards